Nopes! Det fanns gott om luft på kontot.
Och ja, jag inser att jag varit slarvig som inte följde upp ordentligt på min bokning med att kontrollera blijettnummer etc.
Det finns ju en teknisk del i detta och en mer kundvårdande del.
Om nu köpet inte går igenom så kontaktar man väl sin kund och vårdar? Eller inte.. tydligen..
Om detta hade varit "min Mamma" som hade bokat (hoppas Ni förstår konceptet..
) så hade hon ju stått där på flygplatsen med den utskrivna bokningsbekräftelsen och sedermera även en rejält lång näsa!
"Nej, denna bokning finns inte.."
Oh well, nevermind!
Annars är det ju inte mycket att hänga i granen detta med 2-4-1 + flyga eco i *A.
120000 poäng + 2-4-1 vouchern + 11247:- i skatter för en ToR CPH-MIA för 3 personer är ju egentligen fullständigt vansinne!
Man får ju köpt en likadan för dryga 13000:-
Sökes: Awardresa eller vanlig biljett CPH-MIA Mars-April 2015 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Den enda anledningen till att den bokades över huvud taget var för att den går att avboka fram till dagen innan avresa.
Så jag skall nog bara vara glad att det strulade till sig.
Den stora frågan är väl VAD man skall göra med voucher och sina poäng!
Antar det blir till att jaga efter en longhaul business precis som alla andra verkar göra.
Och ja, jag inser att jag varit slarvig som inte följde upp ordentligt på min bokning med att kontrollera blijettnummer etc.
Det finns ju en teknisk del i detta och en mer kundvårdande del.
Om nu köpet inte går igenom så kontaktar man väl sin kund och vårdar? Eller inte.. tydligen..
Om detta hade varit "min Mamma" som hade bokat (hoppas Ni förstår konceptet..
"Nej, denna bokning finns inte.."
Oh well, nevermind!
Annars är det ju inte mycket att hänga i granen detta med 2-4-1 + flyga eco i *A.
120000 poäng + 2-4-1 vouchern + 11247:- i skatter för en ToR CPH-MIA för 3 personer är ju egentligen fullständigt vansinne!
Man får ju köpt en likadan för dryga 13000:-
Sökes: Awardresa eller vanlig biljett CPH-MIA Mars-April 2015 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Den enda anledningen till att den bokades över huvud taget var för att den går att avboka fram till dagen innan avresa.
Så jag skall nog bara vara glad att det strulade till sig.
Den stora frågan är väl VAD man skall göra med voucher och sina poäng!
Antar det blir till att jaga efter en longhaul business precis som alla andra verkar göra.