Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hallå! Om man inte hittar lappen (Vouchern). Kan man ringa och få en ny? Behöver jag lappen eller kan de söka på namn osv? Nån som provat?

Nu har jag fått ihop spenden men jag har ej fått min voucher men det verkar inte vara något problem enl. svaret ovan, däremot så har inte all mina EB poäng registrerats på mitt EB konto men jag har innestånde poäng som räcker på mitt amexkonto, så just nu har jag 99000 poäng på mitt EB konto och ca 4500 poäng på mitt amex konto och jag skulle vilja boka min resa nu.

Jag behöver alltså 1000 poäng till över till mitt EB konto, kan man be amex att föra över tidigare eller kan Tallin boka ändå ?

Nej, du måste ha poäng för att boka och AmEx lär inte göra någon tidigare överföring, så det är nog bara att snällt vänta.

Nu har jag fått ihop spenden men jag har ej fått min voucher men det verkar inte vara något problem enl. svaret ovan, däremot så har inte all mina EB poäng registrerats på mitt EB konto men jag har innestånde poäng som räcker på mitt amexkonto, så just nu har jag 99000 poäng på mitt EB konto och ca 4500 poäng på mitt amex konto och jag skulle vilja boka min resa nu.

Jag behöver alltså 1000 poäng till över till mitt EB konto, kan man be amex att föra över tidigare eller kan Tallin boka ändå ?

Surt...

Amex-poängen överförs i mitten av varje månad, antar att du fått poängen för juni redan? Det är bara att vänta till mitten av juli för att få utestående poäng där. Poängen från Mastercard kommer den 1:a varje månad, kanske har du något att hämta där? Är du rädd att platserna ska försvinna så återstår bara att köpa 1000p för 25€.

Jag har inget Mastercard, jag har dock Diners, någon som vet när dom för över poäng ?
Annars köper jag nog 1000 p , 25 euro inte så mycket att orda om...

/A

Jag har inget Mastercard, jag har dock Diners, någon som vet när dom för över poäng ?
/A

Diners brukar noteras kring den 7 i månaden, men de kommer två månader efter intjäning. Beror på om du har ett stadigt inflöde alltså. Annars kan du ju kanske köpa några flygbussbiljetter om du vet att du skall åka de kommande månaderna, ger 1p/SEK.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen