Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten, men ack så viktig fråga i den här tråden. Var kan man se hur nära man är sin voucher? Sas hemsida? Amex? Telefon?

En liten, men ack så viktig fråga i den här tråden. Var kan man se hur nära man är sin voucher? Sas hemsida? Amex? Telefon?
På Amex hemsida där du loggar in på ditt konto under en länk där du kan se dina köp och poäng för överföring så står det i en info ruta hur mycket du spenderat osv. Eller i nödfall ringer Amex och fråga.

Det kan du se om du logga in i Amex "Mitt konto online".
Sen står där: "EuroBonus poäng för överföring till EuroBonus-Konto: XXXX"
Klicka på den länken och sen står på högersidan: "Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av XXXXX kronor du behöver handla för ytterligare XXXXX kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån."

Det kan du se om du logga in i Amex "Mitt konto online".
Sen står där: "EuroBonus poäng för överföring till EuroBonus-Konto: XXXX"
Klicka på den länken och sen står på högersidan: "Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av XXXXX kronor du behöver handla för ytterligare XXXXX kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån."

Tack, visst finns det inget sätt att online se vilka vouchers man har fått och hur de är giltiga?

Tack, visst finns det inget sätt att online se vilka vouchers man har fått och hur de är giltiga?
Nej online framgår ett + tecken som man kan trycka på när man passerat 150 000kr då står det att man uppnått sin Eurobonus förmån.

En lustig sak med brevet man får är dock att referensnummret (i alla fall i mina fall) alltid är samma nummer doch med en något annorlunda referens under (en siffra diffar)
Man kan dock boka award via telefon direkt när du ser att (+ tecknet dyker upp) Ring SAS be att få bli kopplad till den som har hand om det fysiska brevet så kan de plocka fram uppgifterna åt dig och du kan då ringa Tallin och boka...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen