Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter tre månader så har man passerat 150K gränsen, vet någon om SAS kommer utvidga nätverket framåt slutet av året / början av 2015? Tar tacksamt emot förslag på destinationer som man kan utnyttja 2-4-1 vouchern (ej USA, gör en 33 dagars road trip i sommar).

Efter tre månader så har man passerat 150K gränsen, vet någon om SAS kommer utvidga nätverket framåt slutet av året / början av 2015? Tar tacksamt emot förslag på destinationer som man kan utnyttja 2-4-1 vouchern (ej USA, gör en 33 dagars road trip i sommar).
Andra SAS long haul destinationer som man kan hitta 2 Business class awardplatser relativt lätt är Beijing och Shanghai.

Kan bekräfta att det som sagts tidigare i tråden. Det går att applicera 2-4-1 i efterhand.

Om det verkligen går att göra det, annat än samma dag, kommer garanterat poängstinna typer
att boka platser här och där "utifall att"
Det behöver inte vara speciellt många som gör så för att det
ska göra den redan dåliga platstillgången ännu sämre.

Använder jag fel nr till Tallin 018-480 91 67, då jag kommer till riksbanken i stället?

Fel på växeln sägs det och inte går det att boka via webben med vanliga EB poäng till USA

Last edited:
Använder jag fel nr till Tallin 018-480 91 67, då jag kommer till riksbanken i stället?

Fel på växeln sägs det och inte går det att boka via webben med vanliga EB poäng till USA

Ja igår kom man till Riksbanken och idag är det ingen som svarar....

Min fråga: Blir vouchern oduglig om man bokar av sin 2-4-1 resa som man bokat? Eller fortsätter den tills giltighetstiden gått ut?

Ja igår kom man till Riksbanken och idag är det ingen som svarar....

Min fråga: Blir vouchern oduglig om man bokar av sin 2-4-1 resa som man bokat? Eller fortsätter den tills giltighetstiden gått ut?

Du kan använda vouchern igen så länge giltighetstiden inte gått ut (tänk på att resan ska vara helt avslutad inom giltighetstiden). Dessutom kan det ta ett tag att få tillbaka poängen efter en avbokning...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen