Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2025)

Verkar vara riktigt långsam handläggning. Jag gjorde avbokning i måndags och har inte fått voucher eller poäng tillbaka än. Ringt både igår och idag och bara blivit hänvisad till att återbetalning pågår och att ärendet är 'eskalerat'. Vet inte hur mycket man orkar kriga med huaca. Har lite liknande situation som dig att jag vill få igenom en bokning snarast.
Samma här, avbokning i måndags. Dock dök mina poäng+ voucher in på kontot kring lunch idag.

Verkar vara riktigt långsam handläggning. Jag gjorde avbokning i måndags och har inte fått voucher eller poäng tillbaka än. Ringt både igår och idag och bara blivit hänvisad till att återbetalning pågår och att ärendet är 'eskalerat'. Vet inte hur mycket man orkar kriga med huaca. Har lite liknande situation som dig att jag vill få igenom en bokning snarast.

Samma här, avbokning i måndags. Dock dök mina poäng+ voucher in på kontot kring lunch idag.
Yikes. Tack för svar. Det ser inte så lovande ut att jag ska åka på söndag då.

Bokade i fredags, men så fort jag bockade i Amex 2-4-1 så försvann tillgängligheten. Eftersom jag hade tillräckligt med poäng bokade jag ARN-BKK ToR ändå. Ringde sedan in för att dels lägga till legs BKK-DPS samt applicera Amex 2-4-1. Agenten kunde bara lägga legs,men inte applicera vouchern. Men betonade att detta skulle ske i samband biljettering.

I dag kom biljetterna men ingen återbetalning av poäng. Femtio min i kö, (EBG) återuppringnig. Agenten (svag engelska) försökte,men hänvisade att han skulle ringa EB avd och återkomma i morgon…

Suck… är det inte det ena, så är det andra.

Måste dubbelkolla med er. Går det att lägga till feeder flights till en befintlig 241 bokning efter vouchern har gått ut?

Hur körd är man om ens flyg blir inställt och vouchern har gått ut? Tänker mig värsta fall där man inte lyckats bli inbokad på ett nytt flyg :eek:

Hur körd är man om ens flyg blir inställt och vouchern har gått ut? Tänker mig värsta fall där man inte lyckats bli inbokad på ett nytt flyg :eek:

Tyvärr är du nog ganska ganska körd… SAS lär inte lägga två fingrar i kors för att hjälpa dig…

Toppen