Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej!
Ett tag sedan man var aktiv men nu är det dags å ta tag i grejerna och boka en resa.

Har 2 st 2-4-1 vouchers och fly premium tillgängligt.
Jag skulle vilja boka en resa till antingen New York eller Miami, antingen på November lovet v44 eller över jul nyår.

Söker jag på sas sida så verkar det ju inte finnas vanliga bonusbiljetter å boka, är det bara å sätta sig å ringa till SAS eller vilken sida söker ni på?
Du vill åka när alla andra vill åka. Antingen har de inte släppt biljetter eller så är de redan bokade. Brukar vara blackout över jul och nyår dessutom, men kan släppas närmre avgång om man har tur.

Finns inte awards på sas sida såg hjälper det inte att ringa eller söka någon annan stans.

Hej!
Ett tag sedan man var aktiv men nu är det dags å ta tag i grejerna och boka en resa.

Har 2 st 2-4-1 vouchers och fly premium tillgängligt.
Jag skulle vilja boka en resa till antingen New York eller Miami, antingen på November lovet v44 eller över jul nyår.

Söker jag på sas sida så verkar det ju inte finnas vanliga bonusbiljetter å boka, är det bara å sätta sig å ringa till SAS eller vilken sida söker ni på?
SAS släpper bonusbiljetter 330 dagar i förväg, så just idag finns platser släppta fram till 1 december. Sedan brukar det väl ofta vara "blackout" på vissa datum under högsäsong, och platser i business under skollovsveckor försvinner väl alltid snabbare än en isbit smälter i Sahara? :cool:
(Edit: postade parallellt med @palmen)

Jag hittar bonusplatser ARN-EWR i Go och Plus under vecka 48, hem är det däremot "ordinarie platser köpta med poäng" som gäller, men till ett pris som bara är marginellt dyrare än en bonusplats. (I alla fall för mig som EBD.)

Fortsätter i ny tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen