Kruxet är att jag ska ringa på en lördag fr att boka om flyg på söndagenVanligtvis inte, du kan ha tur med kundtjänstmedarbetare men troligast är att hen hänvisar till rätt avdelning. Fyll upp lite cash på Skype och ring på måndag annars.
Kruxet är att jag ska ringa på en lördag fr att boka om flyg på söndagenVanligtvis inte, du kan ha tur med kundtjänstmedarbetare men troligast är att hen hänvisar till rätt avdelning. Fyll upp lite cash på Skype och ring på måndag annars.
Jag har en resa bokad i mars med två vouchers som gick ut vid årsskiftet. Går det att avboka hemresan utan att det ses som en ändring och därmed få vouchers att förfalla?
Någon som har koll på ovan fråga?
Inte säker på att jag fattar men om du flyttar hemresan till nåt i Asien så kvalar du till fri avbokning.Någon som har koll på ovan fråga?
Tack men voucher gick ut vid årsskiftet.Inte säker på att jag fattar men om du flyttar hemresan till nåt i Asien så kvalar du till fri avbokning.
Lägger till att resan går till USA.Tack men voucher gick ut vid årsskiftet.
Jo men du kan boka av den är jag rätt säker på,de har undantag för utgångna vouchers pga läget i världen. Kolla i tråden och SAS FAQ. Eller ring SAS helt enkeltLägger till att resan går till USA.
OK, olika svar på forumet och säkerligen olika svar hos SAS kundtjänst. Får köra en klassiker å ringa tills jag får det svaret jag vill ha.Jo men du kan boka av den är jag rätt säker på,de har undantag för utgångna vouchers pga läget i världen. Kolla i tråden och SAS FAQ. Eller ring SAS helt enkelt
Svaret blev nej från kundtjänst. Har man en voucher som gått ut så kan man inte avboka delar av resan utan att det ses som en ändring. Bortsett från tillfälligt regelverk till vissa destination nu under pandemin.OK, olika svar på forumet och säkerligen olika svar hos SAS kundtjänst. Får köra en klassiker å ringa tills jag får det svaret jag vill ha.