Cristoffer Cedergren
Medlem
Stort tack!!! TK kör två dagliga från GRU ibland varav den ena börjar på EZE och går som TK15/16.Dessutom heter flighten IST-GRU TK15 inte TK193, iallafall den 17e DEC
Last edited:
Stort tack!!! TK kör två dagliga från GRU ibland varav den ena börjar på EZE och går som TK15/16.Dessutom heter flighten IST-GRU TK15 inte TK193, iallafall den 17e DEC
Kollade awardfares efter 1 plats i businessKan nån med att verktyg än ANA och United hjälpa till och bekräfta att ni ser samma awardtillgång som jag ser? 1 pers Business. Tack för hjälpen!
25 DEC 2021 GOT-IST TK1800
26 DEC 2021 IST-GRU TK193
8 JAN 2022 GRU-IST (ankomst 9/1) TK194
10 JAN 2022 IST-GOT TK1797
Om nån ser något annat problem med att boka denna relativt "enkla" t&r så är jag mycket tacksam!
Tack! Även om svaret inte var till min favör så är ju detta ett bra exempel hur olika awardtillgång som olika *A visar i sina olika system.Kollade awardfares efter 1 plats i business
GOT-IST 25/12 fanns med LH via FRA
IST-GRU 26/12 fanns med TK och AV via BOG
GRU-IST 8/1 fanns TK
IST-GOT 10/1 fanns inget (inte ens eco)
Troligen Aeroplan som visar den tillgången. Du kan söka själv på Aeroplan så slipper du köpa awardfaresTack! Även om svaret inte var till min favör så är ju detta ett bra exempel hur olika awardtillgång som olika *A visar i sina olika system.
Bra tips! Gäller bara att få "Nya Tallinn" att se samma...klurigt.Troligen Aeroplan som visar den tillgången. Du kan söka själv på Aeroplan så slipper du köpa awardfares
AC Loyalty
Jag har bokat upp ett par resor i höst med gamla vouchers som blivit förlängda till 31 mars. Generellt gäller ju att inga ändringar kan göras efter att vouchern gått ut, då får man applicera en ny voucher på resan. Gäller det alla ändringar eller finns det undantag såsom att byta namn på en passagerare efter att vouchern gått ut?
Troligen Aeroplan som visar den tillgången. Du kan söka själv på Aeroplan så slipper du köpa awardfares
AC Loyalty
Prövat igen nu utan napp. Kan det vara så att SAS inte ser Turkish just nu?
Du kan aldrig ändra namn på en Star Alliance bokning. SAS biljetter går dock att ändra mot en avgift.Jag har bokat upp ett par resor i höst med gamla vouchers som blivit förlängda till 31 mars. Generellt gäller ju att inga ändringar kan göras efter att vouchern gått ut, då får man applicera en ny voucher på resan. Gäller det alla ändringar eller finns det undantag såsom att byta namn på en passagerare efter att vouchern gått ut?