Samosaguas
Medlem
Brukar gå väldigt snabbt när du kommit över 150k. Du behöver inte vänta på brevet.Hur långt efter att jag når upp i 150k spend får jag vouchern? Aktiveras den på en gång online eller behöver jag vänta tills jag får brevet hem?
Brukar gå väldigt snabbt när du kommit över 150k. Du behöver inte vänta på brevet.Hur långt efter att jag når upp i 150k spend får jag vouchern? Aktiveras den på en gång online eller behöver jag vänta tills jag får brevet hem?
En resa bokad med utgången voucher kan du inte ändra alls, om du inte har fler poäng eller en voucher till... (förutsatt att du gör en "frivillig ändring")Kan man ändra en 2-4-1 resa till ett nytt resmål eller kan man bara ändra resdatum ?
Läs 2 sidor bak i tråden, jag hade samma problem.Skall resa till USA med barn under höstlovet och som det ser ut kommer ovaccinerade inte komma in i USA ( kanske inte heller vi med vaccin). Resan är bokad med AMEX 2-4-1 som numera är utgångna.
Nu till frågan. Kan man ändra en 2-4-1 resa till ett nytt resmål eller kan man bara ändra resdatum ? Vill gärna använda mina gamla 2-4-1. Tacksam för all hjälp !
Jag har en, som syns.Syns era 2-4-1 voucher på SAS.se? Mina saknas idag, sågs senaste förra veckan.![]()
Följdfråga: Finns det några andra First förutom ANA som går att boka med 2-4-1 voucher nu för tiden?
Air China och Air India ska gå att boka, men vet inte vilka sträckor de kör first på för tillfället, om någon. Själv skulle jag dock inte ödsla poäng på dessa first utan köra på LH, ANA och fingers x:ed att de kommer gå snart - SQ