Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skall resa till USA med barn under höstlovet och som det ser ut kommer ovaccinerade inte komma in i USA ( kanske inte heller vi med vaccin). Resan är bokad med AMEX 2-4-1 som numera är utgångna.

Nu till frågan. Kan man ändra en 2-4-1 resa till ett nytt resmål eller kan man bara ändra resdatum ? Vill gärna använda mina gamla 2-4-1. Tacksam för all hjälp !

Skall resa till USA med barn under höstlovet och som det ser ut kommer ovaccinerade inte komma in i USA ( kanske inte heller vi med vaccin). Resan är bokad med AMEX 2-4-1 som numera är utgångna.

Nu till frågan. Kan man ändra en 2-4-1 resa till ett nytt resmål eller kan man bara ändra resdatum ? Vill gärna använda mina gamla 2-4-1. Tacksam för all hjälp !
Läs 2 sidor bak i tråden, jag hade samma problem.

Har bokat om ett par gånger och det har blivit färre stopp. Men SAS säger att skatterna inte ändrats. Inte en enda krona.. Är det troligt och brukar det vara så? Jag tror att de har blivit billigare.

Ledsen om frågan varit uppe nyligen, men har letat och inte hittat svar.
Hur är det med Lufthansa och First numera? Brukar det finnas First biljetter inom 2 veckor från dagens datum, eller visar Awardfares fel? Är det helt kört, eller kan man fortfarande få en Lufthansa First på 2-4-1 om man kan tänka sig resa med kort varsel?

Följdfråga: Finns det några andra First förutom ANA som går att boka med 2-4-1 voucher nu för tiden?

Följdfråga: Finns det några andra First förutom ANA som går att boka med 2-4-1 voucher nu för tiden?

Air China och Air India ska gå att boka, men vet inte vilka sträckor de kör first på för tillfället, om någon. Själv skulle jag dock inte ödsla poäng på dessa first utan köra på LH, ANA och fingers x:ed att de kommer gå snart - SQ

Air China och Air India ska gå att boka, men vet inte vilka sträckor de kör first på för tillfället, om någon. Själv skulle jag dock inte ödsla poäng på dessa first utan köra på LH, ANA och fingers x:ed att de kommer gå snart - SQ

Men går det att boka LH numera med 2-4-1? Enligt Awardfares finns det resor närmaste två veckorna, men de fanns aldrig några när jag ringde och försökte boka (kort före coronan, har inte försökt efter det)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen