Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt medveten om det, men jag behöver ha tag i tre platser och att boka något i närtid känns inte så meningsfullt då jag är rätt säker på att de resorna ändå inte kommer gå att genomföra. Tittar man längre fram så finns det ingen tillgänglighet så får vackert vänta till Star Alliance-bokningen är öppen igen.

Vi har siktet inställt på att få till vår resa till Singapore och Bangkok som blev avbokad nu i påsk och hoppas få till en repris nästa år istället.

Kan man se hur många voucher man har fått tillbaka på sas.se någonstans då jag har 4 st? Jag kan bara se två av mina 241 som jag har fått tillbaka men ser inte den nyaste och en som saknas som ha blivit återbetalad. Poängen har kommit tillbaka för samtliga.

Kan man se hur många voucher man har fått tillbaka på sas.se någonstans då jag har 4 st? Jag kan bara se två av mina 241 som jag har fått tillbaka men ser inte den nyaste och en som saknas som ha blivit återbetalad. Poängen har kommit tillbaka för samtliga.
När jag ska boka en awardresa och kommer till betalning står det såhär för mig:

0CC6E36C-3840-4300-9FDF-D99E3250456F.jpeg

så här får jag fram på sas.se men jag saknar 2 st, en gammal som återbetaldes och en ny 2021 som jag såg innan återbetalningen
sas 241.jpg

Har haft tre vouchers som går ut i år synliga sen jag avbokade Bali-resa i mars. Idag när jag går in syns bara en voucher, någon som har sett något liknande?

Har haft tre vouchers som går ut i år synliga sen jag avbokade Bali-resa i mars. Idag när jag går in syns bara en voucher, någon som har sett något liknande?
Samma sak här! Min två vouchers som återbetalades efter en avbokning med utgångsdatum i augusti är en borta och så även en för december 2020 samt även min voucher för 2021.

Har endast kvar två stycken, en som går ut i augusti och en som går ut i december 2020.

Last edited:
Samma sak här! Min två vouchers som återbetalades efter en avbokning med utgångsdatum i augusti är en borta och så även en för december 2020 samt även min voucher för 2021.

Har endast kvar två stycken, en som går ut i augusti och en som går ut i december 2020.

Samma för mig! Har avbokat några 2-4-1 men ser nu att det fattas en eller två! Kommer inte ihåg exakt antal dessvärre...

Går det fortfarande att via kundtjänsten i Tallinn att ändra destination och datum med en redan bokad *A-biljett?
Eller är det bara datum som går att ändra just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen