Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Amex har redan återställt mätarna ... Tur man har koll på hur mycket mer man måste spendera för att klara av årets 3e voucher (vilket gjordes tidigare idag).

Nu inväntar jag bara att köpet ska komma in och därefter hoppas jag bara att vouchern registreras på "rätt" sida året :)

Skärmavbild 2019-12-31 kl. 00.24.27.png

Rätt sida året kommer det absolut bli, hade liknande häromåret och det var tacksamt att man fick två hela år.
Ligger precis på gränsen så jag hoppas det inte blir något fnurr med något köp nu på slutet.

Trodde jag hade två vouchers, men när jag pratade med dem visade det sig att jag bara hade en som jag fick i Juni i år. Trodde jag hade en jag behövde boka idag. Har inte hittat någonstans var man kan se vilka vouchers man har och när de går ut.
Jag är lite orolig att hon har fel och att jag verkligen har en som går ut idag.
Om man har två vouchers, dyker det upp två här då?

Attachments

• Screenshot_20191231-093507_Chrome.jpg
    Screenshot_20191231-093507_Chrome.jpg
    32,1 KB · Visningar: 408
Last edited:
Jag ser bara en voucher när jag ska boka på SAS men har triggat den andra redan i somras, har blivit försäkrad här på forumet att så ofta är fallet (dvs visas fel) så har inte bemödat mig ringa kundservice för att fråga. BC vet ju som bekant bäst.

Ibland får man upp en och ibland två. När jag hade tre under hösten så varierade den mellan att visa 1, 2 eller 3 vouchers. Men den som gick ut först var alltid med bland de som visades, och när den användes dök nästa upp...

Trodde jag hade två vouchers, men när jag pratade med dem visade det sig att jag bara hade en som jag fick i Juni i år. Trodde jag hade en jag behövde boka idag. Har inte hittat någonstans var man kan se vilka vouchers man har och när de går ut.
Jag är lite orolig att hon har fel och att jag verkligen har en som går ut idag.
Om man har två vouchers, dyker det upp två här då?
Men visst måste man väl kunna lita på att Tallinn ser alla vouchers?
Och det finns inget ställe man själv kan kolla vilka man har?

Jag ser bara en voucher när jag ska boka på SAS men har triggat den andra redan i somras, har blivit försäkrad här på forumet att så ofta är fallet (dvs visas fel) så har inte bemödat mig ringa kundservice för att fråga. BC vet ju som bekant bäst.
Ser du bara en även om du försöker boka för fler än två personer?

För jag ser bara en om jag bokar 1-2 personer, men två om jag har 3-4 personer i bokningen.

Ser du bara en även om du försöker boka för fler än två personer?

För jag ser bara en om jag bokar 1-2 personer, men två om jag har 3-4 personer i bokningen.
Då kanske jag bara har en trots allt. Kommer bara upp en när jag har fyra personer i bokningen och sidan säger ifrån om jag försöker klicka i den vouchern som syns och säger att den bara är giltig för två.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen