Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde en sökning för 4 pers och vid ny inloggning så öppnade pärleporten sig.
upload_2019-12-26_16-1-9.png

Nu har jag suttit o tryckt på Tallin numret i 2 dagar, just nu är jag uppe i 1,5h och de stänger snart.
Finns det något annat sätt att boka dessa vouchers om man ska till Bali i business?

Har betalt en 241 med ett Amex premium för några månader sen. Nu har jag Platinum och vill använda det istället. Kan Tallin göra refund och dra annat kort eller vet nån hur man kan lösa det?

Har betalt en 241 med ett Amex premium för några månader sen. Nu har jag Platinum och vill använda det istället. Kan Tallin göra refund och dra annat kort eller vet nån hur man kan lösa det?
För en ändring i bokningen om du har någonsin connection som kan ändras, dock oklart om du betalar skillnad i pris eller hela priset. Du får nog ringa in och se vad de säger

Har en voucher som går ut 31 dec 2019, och en som går ut nästa år.

SAS-sidan buggar en massa för mig. Om jag får igenom bokningen när jag testar med 2020-vouchern, kan jag rätta till det senare?

SAS-sidan buggar en massa för mig. Om jag får igenom bokningen när jag testar med 2020-vouchern, kan jag rätta till det senare?
Det får du nog fråga Tallinn om, så länge du gör det i år så lär det inte vara omöjligt, om du vill byta voucher under nästa år lär det inte gå. Men för att få ett helt korrekt svar behöver du nog prata med dom.

Jag lyckades nyligen (genom samtal med Tallinn) byta vouchers mellan två resor kommande år. Det var två vouchers med utgångsdatum i år och en med utgångsdatum nästa är, samtliga alltså giltiga för stunden. Men, som nämnt ovan, gör det innan årsskiftet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen