Golfkillen
Medlem
När jag tidigare har haft två vouchers har jag sett båda online. Nu när jag fick en andra igen så ser jag bara en. Är det verkligen så att det kan skilja, eller har det blivit fel?
När jag tidigare har haft två vouchers har jag sett båda online. Nu när jag fick en andra igen så ser jag bara en. Är det verkligen så att det kan skilja, eller har det blivit fel?
Jag har alltid bara kunnat se en på sas.se - även fast jag oftast har två. När man bokar en finns den andra synlig omgående.
1.Kan jag senare när jag har poäng för tur o retur ringa in till talinn och be dem lägga till andra hållet och då betala 4x150kr i ombokningsavgift.
2. Om jag ångrar mig brinner de 4x 450kr inne vid avbokning?
De är roliga på Amex. Flyttade för ca 1 år sedan och vouchern blev skickad till min gamla adress. När jag bad dem skicka en ny så sa de att de har slutat skicka ut och den finns bara digitalt nu.
Nej, ändra kostar 150:- per pax. Nyboka kostar 450:- per pax.Om man vill göra en ändring på både ut och hem är det bättre att boka av och göra en ny bokning?
Ändra kostar 350+150/pax och boka kostar 350?
En annan fråga, kan man byta voucher till en som går ut tidigare?