Abbs
Medlem
Funkar fint för mig med ett Amex.Någon mer son får upp denna rutan när man ska kolla hur långt man har kommit i sin spendering? Jag har ett Amex Platinum också, kan det vara det som spökar?
Visa bifogad bild 97287
Funkar fint för mig med ett Amex.Någon mer son får upp denna rutan när man ska kolla hur långt man har kommit i sin spendering? Jag har ett Amex Platinum också, kan det vara det som spökar?
Visa bifogad bild 97287
Ja, varit så ett tag för mig. Har 2 Amex. Påtalat flera ggr till dem men inget händer.Någon mer son får upp denna rutan när man ska kolla hur långt man har kommit i sin spendering? Jag har ett Amex Platinum också, kan det vara det som spökar?
Visa bifogad bild 97287
+1Ja, varit så ett tag för mig. Har 2 Amex. Påtalat flera ggr till dem men inget händer.
Man måste alltså ringa dem? För då måste de väl kunna se?Ja, varit så ett tag för mig. Har 2 Amex. Påtalat flera ggr till dem men inget händer.
Yes, jag ringde för någon vecka sen och fick snabbt svar.Man måste alltså ringa dem? För då måste de väl kunna se?
Så där ser det ut för mig också. Jag kollar inte speciellt ofta men för tre veckor sen och även nu blir det samma meddelande.Någon mer son får upp denna rutan när man ska kolla hur långt man har kommit i sin spendering? Jag har ett Amex Platinum också, kan det vara det som spökar?
Visa bifogad bild 97287
I brevlådan.Hej,
Jag har just spenderat över 150.000 kr på mitt elitekort hur får jag åk 2 betala för 1 checken?
"checken" behövs dock inte för något annat än att rama in och sätta på väggen. Den laddas på ditt konto så bara att ringa SAS kundtjänst i Tallinn och boka på (dom ser den i systemet).Hej,
Jag har just spenderat över 150.000 kr på mitt elitekort hur får jag åk 2 betala för 1 checken?