Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt i telefonkö till Tallinn i drygt 2h innan det bara lades på, vad är rimlig kötid man kan förvänta sig? Att sitta timvis känns orimligt...

Gjorde min første booking med Tallin i dag.

Ringte presis 0900, og en meget hyggelig dame svarte mer eller mindre umiddelbart.

Samtalen tok ca. 30 minutter og resulterte i

TRD-ARN med Flybe (!!?????) (ATR-72!)
ARN-FRA med Lufthansa Business
FRA-MEX med Lufthansa First

MEX-MUC med Lufthansa First
MUN-OSL med Lufthansa Business
OSL-TRD med SAS plus

Vi flyr til FRA dagen før, og vi gleder oss virkelig til å prøve førsteklasseterminalen fra frokost til og med lunch dagen etter. Alt i alt veldig fine forbindelser med unntak av at siste transfer i Oslo er på 8(!) timer, da SAS har begrenset med Awardplasser. Dette løser vi med å kjøpe en enveisbillett i Go. Litt rart at alt annet enn Norge innenlands gikk så lett (jeg er EBD).

Har tidligere prøvd første klasse på Qatar, BA og AirFrance. Vi gleder oss til denne turen. Super service fra Tallin.

Last edited:
Gjorde min första Tallin-bokning nu på morgonen, det blev:
ARN - IST Turkish business
IST - SGN Turkish business

HAN - IST Turkish business
IST - ARN Turkish business

Försökte få till Singapore på tillbakavägen men fanns inga bra flighter och varken jag eller min man orkar fler än ett byte ;)

Fick supersnabb och trevlig hjälp och slapp betala någon serviceavgift.

Ja det ändrades för några månader sedan.
450 vid bokning, och sedan 150 vid ändring (alla priser per person)

Skulle behöva ändra mitt flyg hem från MIA med SWISS i december, behöver jag ringa in till Tallin eller finns det möjlighet att ändra själv på något sätt? I så fall vad är numret dit? =)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen