Tonton
Medlem
Är det bara du och jag här idag?![]()
Haha!
Jag ligger i soffan och kollar på hockey! Perfekt att slösurfar på BC! Det verkar som alla andra har bättre saker för sig
Är det bara du och jag här idag?![]()
Sök på Star alliance award search - Travel hacksHar en Amex voucher och 165.000 poäng. Vill åka med frugan från ARN eller CPH till Tokyo i Business. Resan ska äga rum två sista veckorna i April. Utresa från 14/4 till 30/4. Fyra nätter på plats sedan retur.
Åker helst inte LOT eller Air China. Någon som kan hjälpa mig med ett förslag?
Travelhacks var ju grymt bra. Har bokat Swiss ut den 30/4 och Air China hem över Bejing den 5/5. Någon som vet hur man fixar seating på AC?
Nej, CDG ska inte vara något problem alls. Prova med ny agent.Hjälper min far att boka en biz open jaw till Seoul (ICN) med hemresa från Tokyo (HND) men har stött på patrull från en agent i Tallinn som inte släpper igenom min route till ICN via CDG.
Han har redan flugit med Singapore, Swiss och SAS, så jag vill att han ska få testa EVA och ANA.
Föreslagen route är:
OSD-ARN (övernattning ARN) med SAS
ARN-CDG med SAS
CDG-TPE med EVA
TPE-ICN med Thai (5th freedom)
//
HND-LHR med ANA
LHR-ARN (övernattning ARN) med SAS
ARN-OSD med SAS
Som sagt, agenten godkänner inte routen ovan (godkänner via SIN med Singapore). Varför är oklart. Jag har nyligen fått denna route godkänd av en annan agent.
Den borde väl inte vara några problem?
Normalt sätt nej, brukar inte tillåta olika zoner för open jaw. Men testa, troligtvis får du nej men värt ett försök.Kan jag boka en open jaw till två olika världsdelar? Vill flyga ARN-Lima-[open jaw]-New York-ARN. Kan jag använda 2-4-1 för Arlanda->Lima och New York->ARN?
~6 veckors mellanrum mellan första och sista flighten