Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2018)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade faktiskt inte kastat den. Tallinn frågade efter ett nummer på den lappen en gång när hon inte såg den i systemet.
Jag har inte ens fått en fysisk voucher i år och jag kan inte komma ihåg att jag sett något annat nummer än telefonnumret på de jag fått tidigare, så det där tycker jag bara låter konstigt.

Jag har inte ens fått en fysisk voucher i år och jag kan inte komma ihåg att jag sett något annat nummer än telefonnumret på de jag fått tidigare, så det där tycker jag bara låter konstigt.
Japp, ytterst märkligt men så var det. Det fanns ett nummer där på som hon ville ha. Detta var i April 2017.

Står på min voucher från 28 december 2017 att "Förmånen är giltig innevarande år samt hela nästkommande kalenderår, du behöver därför boka och resa inom denna period". Tolkar det som att jag inte bara måste boka under 2018 utan även resa? Något nytt från SAS?

Står på min voucher från 28 december 2017 att "Förmånen är giltig innevarande år samt hela nästkommande kalenderår, du behöver därför boka och resa inom denna period". Tolkar det som att jag inte bara måste boka under 2018 utan även resa? Något nytt från SAS?
Nej, så här har det stått innan också väl?
Det betyder bara att du ska boka innan dess men resa kan ske efter. Ska inte vara några problem.

Om ni vill slippa att vänta i kön till Tallinn, så finns det en (hidden) call-back funktion som verkar fungera utmärkt. De ringde efter 10 min, och då verkar det som jag var först i kön för det tog ytterligare 1 min.
Jag råkade bara komma åt den, men jag är rätt säker på att den var 2# (skulle kunna varit 1# också), efter det jag matat in eurobonus numret och svarat nej på att vara med i kundundersökningen.

Last edited:
Hej alla glada forummedlemmar!

En fråga som ni antagligen har koll på; Har försökt hitta svaret men misslyckats.

Ska boka upp en nyårsresa för 2018/2019.
Är det möjligt att boka upp resan nu som en enkelresa och sen ringa och ändra den senare när biljetter för returresan också släpps? Eller är det lite för smidigt att kunna göra så? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen