Thornado
Medlem
- Ändring kostar 150 SEK per person
Som jag har förstått det så är ändringar numera dock gratis för EBD och uppåt.
(anmält detta inlägg till mod för uppdatering av första posten)
- Ändring kostar 150 SEK per person
Jag har inte ens fått en fysisk voucher i år och jag kan inte komma ihåg att jag sett något annat nummer än telefonnumret på de jag fått tidigare, så det där tycker jag bara låter konstigt.Jag hade faktiskt inte kastat den. Tallinn frågade efter ett nummer på den lappen en gång när hon inte såg den i systemet.
Japp, ytterst märkligt men så var det. Det fanns ett nummer där på som hon ville ha. Detta var i April 2017.Jag har inte ens fått en fysisk voucher i år och jag kan inte komma ihåg att jag sett något annat nummer än telefonnumret på de jag fått tidigare, så det där tycker jag bara låter konstigt.
Nej, så här har det stått innan också väl?Står på min voucher från 28 december 2017 att "Förmånen är giltig innevarande år samt hela nästkommande kalenderår, du behöver därför boka och resa inom denna period". Tolkar det som att jag inte bara måste boka under 2018 utan även resa? Något nytt från SAS?
Nej, så här har det stått innan också väl?
Det betyder bara att du ska boka innan dess men resa kan ske efter. Ska inte vara några problem.
Det ändrades i höstas någon gång till att bara vara vecjodagar tyvärr. Vouchers som skickas ut har dock fel info