Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
SK IT i farten.. Annars blir det enligt denna chart väldigt billigt till Hawai o Australien.. De har vänt på siffrorna typ.

110000 är det som gäller till nord amerika

Det där är helt nytt och troligtvis något fel som lagts upp med nya sidan. Annars har sas ändrat award priserna utan att meddela oss resenärer. Tidigare var det 110k i Business och 150k i First.

Låter inte rimligt att de bara skulle ändra detta, för det står fortsatt 160k till Hawaii och 140k till Sydamerika

Från Europa till USA verkar det stämma...

upload_2017-1-18_13-9-30.png

Medans det står följande på USA till Europa ;)
upload_2017-1-18_13-10-45.png

Edit: Kul att det är billigare att flyga F än C i Nordamerica...

Det där är helt nytt och troligtvis något fel som lagts upp med nya sidan. Annars har sas ändrat award priserna utan att meddela oss resenärer. Tidigare var det 110k i Business och 150k i First.
Bilden visar från Nordamerika och tillbaka, inte från Europa och tillbaka... Detta har kanske alltid varit dyrare? Noterade själv detta häromdagen men har aldrig varit aktuellt för mig att boka "från det hållet" så att säga.

Bilden visar från Nordamerika och tillbaka, inte från Europa och tillbaka... Detta har kanske alltid varit dyrare? Noterade själv detta häromdagen men har aldrig varit aktuellt för mig att boka "från det hållet" så att säga.
Det ska mig veterligen vara samma pris oavsett om man startar i USA och åker till Europa eller tvärt om.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen