Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hei

Jeg jar i dag et DnB Mastercard knyttet til mitt Eurobonuskort som gir meg en hel masse poeng. Er det mulig å ha AMEX i tillegg for å kunne dra nytte av 2-4-1?

Tror tyvärr att den möjligheten bara finns om du är skriven i Sverige. Har för mej att lagarna i Norge och Danmark förhindrar AmEx att ge 2-4-1 där.
SAS AmEx finns inte i Danmark. I Norge finns Companion Ticket.

SAS EuroBonus Premium American Express® Card - SAS EuroBonus American Express - American Express® Cards - American Express

SAS EuroBonus Platinum American Express® Card - SAS EuroBonus American Express - American Express® Cards - American Express

Tror tyvärr att den möjligheten bara finns om du är skriven i Sverige. Har för mej att lagarna i Norge och Danmark förhindrar AmEx att ge 2-4-1 där.
Hei

Jeg jar i dag et DnB Mastercard knyttet til mitt Eurobonuskort som gir meg en hel masse poeng. Er det mulig å ha AMEX i tillegg for å kunne dra nytte av 2-4-1?

SAS American Express 2-4-1 voucher i Norge | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag har precis fått min första 2-4-1. Super om jag kunde få hjälp med två frågor.

1. Kan jag boka två vuxna och två barn på samma bokning och betala ord. poängpris för barnen eller blir det en separat bokning?
2. Jag har inte riktigt poäng till att sätta hela familjen i C just nu och har typ 25000 poäng som förfaller 31/1. Om jag bokar om till C senare (om det finns tillgång), förlorar jag då mina 25 000 poäng?

• Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen