Anders Östling
Medlem
CS när den är som bäst. Alltså varieradJag provade göra samma sak för några veckor sen och de sa att jag var tvungen att ringa Tallin när jag ville göra samma sak så du hade tydligen mer flyt än mig.
CS när den är som bäst. Alltså varieradJag provade göra samma sak för några veckor sen och de sa att jag var tvungen att ringa Tallin när jag ville göra samma sak så du hade tydligen mer flyt än mig.
Jag förstår att båda måste resa tillsammans men vad händer om han inte är med på hemresan? Blir hon nekad ombordstigning?Tyvärr går inte det. Båda måste resa tillsammans
Jag kan inte se att det skulle bli mer av det än att han vaskar sin hemresa.Jag förstår att båda måste resa tillsammans men vad händer om han inte är med på hemresan?
Hei
Jeg jar i dag et DnB Mastercard knyttet til mitt Eurobonuskort som gir meg en hel masse poeng. Er det mulig å ha AMEX i tillegg for å kunne dra nytte av 2-4-1?
Nu kan jag inte Norge men i Sverige har många Amex + SAS mastercard som. komplement.Hei
Jeg jar i dag et DnB Mastercard knyttet til mitt Eurobonuskort som gir meg en hel masse poeng. Er det mulig å ha AMEX i tillegg for å kunne dra nytte av 2-4-1?
SAS AmEx finns inte i Danmark. I Norge finns Companion Ticket.Tror tyvärr att den möjligheten bara finns om du är skriven i Sverige. Har för mej att lagarna i Norge och Danmark förhindrar AmEx att ge 2-4-1 där.
Tror tyvärr att den möjligheten bara finns om du är skriven i Sverige. Har för mej att lagarna i Norge och Danmark förhindrar AmEx att ge 2-4-1 där.
Hei