Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för hjälpen!

Jag bokade följande i business:

TG963 22:a december 20:45-13:25 - Stockholm - Phuket
TG963 23:e december 14:45-16:10 - Phuket - Bangkok
TG433 12:e januari 08:20 - 11:55 Bangkok - Jakarta
NH836 13:e januari 06:25 - 15:45 Jakarta - Tokyo
SK984 14:e januari 12:30-16:05 - Tokyo - Köpenamn
SK1426 14:e januari 18:00-19:10 - Köpenhamn - Stockholm
Ändrat min bokning till F och lite C nu med följande routing:

SK573 20:e december 07:15-09:50 Stockholm - Paris (C)
TG931 20:e december 12:30 - 06:00 Paris - Bangkok (F)
TG676 11:e januari 08:00 - 15:50 Bangkok - Tokyo (F)
NH211 12:e januari 11:40 - 15:25 Tokyo - London (F)
SK528 12:e januari 18:05 - 21:35 London - Stockholm (C)

För att vara ute så sent och att det är över jul och nyår är jag väldigt nöjd faktiskt.

Försökte boka en 2-4-1 med Tallin med start utanför Skandinavien men de säger att resan måste starta och sluta i Skandinavien.
Ska prova att ringa upp igen imorgon då de precis stängt.

Kollade första inlägget som säger annorlunda. Någon som har praktisk erfarenhet av detta?

Försökte boka en 2-4-1 med Tallin med start utanför Skandinavien men de säger att resan måste starta och sluta i Skandinavien.
Ska prova att ringa upp igen imorgon då de precis stängt.

Kollade första inlägget som säger annorlunda. Någon som har praktisk erfarenhet av detta?
Dumheter, jag bokade,bara för ett par veckor sedan, en ToR med utgångspunkt Frankfurt.

Är routingen nedan tillåten med Bangkok som destination?

Frankfurt-Bangkok-Tokyo-Frankfurt-Stockholm
Jag har inte egen erfarenhet från SAS EuroBonus men vissa bonusprogram tillåter inte att man flyger via avreseorten (i ditt fall är Frankfurt).
Det är bäst att kolla med Tallinn om det finns sådan regel.

Jag har inte egen erfarenhet från SAS EuroBonus men vissa bonusprogram tillåter inte att man flyger via avreseorten (i ditt fall är Frankfurt).
Det är bäst att kolla med Tallinn om det finns sådan regel.
Ok, tack! Det finns tillgänglighet via London på vägen hem från Tokyo också så det borde vara en godkänd routing om Tallinn säger nej till flyg via Frankfurt?

Håller på att boka om vinterns hemresa från Nya Zealand och har hittat tillgänglighet i såväl Expertflyer som på United.com på flighterna jag vill åka men agenten i Tallinn hittar dem inte.

Inte så mycket att göra, men agenten verkade ny och tipsade om att jag kunde söka tillgänglighet själv på flysas.com även för Star Alliance-bonusresor. Jag uttryckte min tveksamhet men hon vidhöll att det skulle gå och jag var förstås tvungen att testa men utan framgång (Auckland finns inte ens med...)

Vad säger ni, HUACA eller bara att tugga i sig att tillgänglighet inte finns?

Håller på att boka om vinterns hemresa från Nya Zealand och har hittat tillgänglighet i såväl Expertflyer som på United.com på flighterna jag vill åka men agenten i Tallinn hittar dem inte.

Inte så mycket att göra, men agenten verkade ny och tipsade om att jag kunde söka tillgänglighet själv på flysas.com även för Star Alliance-bonusresor. Jag uttryckte min tveksamhet men hon vidhöll att det skulle gå och jag var förstås tvungen att testa men utan framgång (Auckland finns inte ens med...)

Vad säger ni, HUACA eller bara att tugga i sig att tillgänglighet inte finns?
HUACA men ring först vanliga Eurobonus och verifiera tillgängligheten segment för segment med dem...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen