Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det är normalt. Det är Tallinn som har ensamrätt på att hantera 2-4-1-bokningar tyvärr. Så egentligen är det lite konstigt att de inte hänvisade dit i första svaret.

Och där blev sommarens resa bokad! 2 veckor i Japan.

4 pers till Japan i LH C! 280,000 poäng och ca 19,000 i skatter.

Ovanvåning på 748 på vägen dit FRA HND och hem på rad 1 på 744 KIX-FRA.

ARN-FRA SK "C"
FRA-HND LH C
KIX-FRA LH C
FRA-ARN LH C

Tar tacksamt emot Japantips för en 7 och en 6 årig flickor!

Kommer se om det går att boka ana eller annan billigare rutt, men glädjen att hitta 4 platser i C de datum som jag ville ha kan knappast beskrivas. Dessutom superb service av Tallin, så hjälpsamma och trevliga!
2 vouchers användes i bokningen.
Du behövde inte dela upp bokningen i 2 PNR för detta?

Och där blev sommarens resa bokad! 2 veckor i Japan.

4 pers till Japan i LH C! 280,000 poäng och ca 19,000 i skatter.

Ovanvåning på 748 på vägen dit FRA HND och hem på rad 1 på 744 KIX-FRA.

ARN-FRA SK "C"
FRA-HND LH C
KIX-FRA LH C
FRA-ARN LH C

Tar tacksamt emot Japantips för en 7 och en 6 årig flickor!
Drick mycket vatten, det kan bli varmt i Tokyo ;). Annars finns ju Disneyland, har själv aldrig varit där men har hört att det skall vara bra. Många små och riktigt bra barer, men passar sig inte för barn. Finns dock riktigt bra restauranger som du kan med med barnen på.

Haha, glömmer att jag är omringad av extremnördar. Ja, samma PNR i min bokning enligt vad jag såg.

Lufthansa C discounted ligger på ca 27,000 kr under mina datum, så värdet av mina vouchers för 2016 blev 108,000-19.000-4000 = 85,000 kr i rena pengar och så lite oklart hur jag ska räkna 280,000 poäng. Det kommer hursomhelst kännas ovant att resa long haul "bakom" skynket, men vad gör man inte för barnen. :D

Haha, glömmer att jag är omringad av extremnördar. Ja, samma PNR i min bokning enligt vad jag såg.

Lufthansa C discounted ligger på ca 27,000 kr under mina datum, så värdet av mina vouchers för 2016 blev 108,000-19.000-4000 = 85,000 kr i rena pengar och så lite oklart hur jag ska räkna 280,000 poäng. Det kommer hursomhelst kännas ovant att resa long haul "bakom" skynket, men vad gör man inte för barnen. :D
30 öre i värde per poäng är bra pang för pengarna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen