Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Impendill

Medlem
Du kan ju alltid ändra biljetten för 150kr, så boka hemresan på ett eller annat sätt ToR, kan även vara ekonomi klass, bara du har en hemresa. På det sättet undgår du problemet.
Ok, så vouchern gäller inte för enkelresa? Eller måste man göra så som du beskriver för att det inte går att applicera senare på hela resan?
 

emj84

Medlem
Ok, så vouchern gäller inte för enkelresa? Eller måste man göra så som du beskriver för att det inte går att applicera senare på hela resan?

Jo vouchern gäller för enkelresa, men vet inte om det du önskar göra kommer fungera. Men det jag menar är att bokar du en "temporär" hemresa så blir det inga problem och det enda är 150kr i ändringsavgift. I min mening lite för att säkra några bra utresebiljetter.
 

Impendill

Medlem
Jo vouchern gäller för enkelresa, men vet inte om det du önskar göra kommer fungera. Men det jag menar är att bokar du en "temporär" hemresa så blir det inga problem och det enda är 150kr i ändringsavgift. I min mening lite för att säkra några bra utresebiljetter.

Jag är med dig! Tack för tipset!
 

Zniper

Medlem
Hur lång tid tar det innan vouchern blir synlig på sas.se efter man triggat den? Måste man betala Amex räkningen innan vouchern blir synlig/tillgänglig?
 

emj84

Medlem
Hur lång tid tar det innan vouchern blir synlig på sas.se efter man triggat den? Måste man betala Amex räkningen innan vouchern blir synlig/tillgänglig?
Jag trigga min i månaden och brevet har kommit och vouchern syns på SAS.se men ingen räkning än så man behöver inte betala räkningen innan i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen