Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Vet inte om det hjälper, men du kan alltid prova att ring kundtjänst på 0771-29 56 00. Det är det nummer man använder för att spärra kort o.s.v., så det är 24h service. Dom borde kunna se om köpet är nekat beroende på bedrägeriskydd eller inte i alla fall.
Okej, så det är någon som svarar när man ringer dit?
 
Har någon koll på hur spenderingen räknas? Jag hade en resa bokad före årsskiftet som jag avbokade i början av december. Av någon anledning dröjde SAS med återbetalning så den kom först 2 veckor in på 2017. Av den anledningen har returnerat värde 13k räknats av min spend för i år vilket gör att det dröjer längre innan jag når 150k. Spend ifjol var ca 220k så det har inte påverkat den voucher jag tilldelades då.
Måste nog ringa Amex och reda ut detta.

Anders
 
Förvisso, men det är ju inte mitt fel att SAS dröjer en månad med återbetalning. Sen undrar jag hur de hanterat om problemet varit tvärtom, dvs att man precis tagit sig över 150k och sedan returnerar.
 
Toppen