Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Jag har 3 värvningar i år alla poäng kommit in utan dröjsmål så verkar vara ett lotteri det här med värvnings bonusen

Det är nog lite av ett lotteri ibland, men jag har gjort några värvningar där det bl a inte beviljats kort eller att den värvade redan hade ett Amex-kort etc.
Om jag inte minns fel så fanns det en tråd om detta för knappt ett år sedan och det hela diskuterades livligt.

Mina poäng för värvning kom inte heller in. Detta skedde nyligen och flera medarbetare stod på sig om att mina poäng redan kommit, trots att det var enkelt att se att det inte skett - ingen överföring över 12.000 hade kommit in under perioden. Nu när jag läser att fler haft problem undrar man om det är medvetet fusk.

Jag fick mina poäng till slut.

Mina poäng för värvning kom inte heller in. Detta skedde nyligen och flera medarbetare stod på sig om att mina poäng redan kommit, trots att det var enkelt att se att det inte skett - ingen överföring över 12.000 hade kommit in under perioden. Nu när jag läser att fler haft problem undrar man om det är medvetet fusk.

Jag fick mina poäng till slut.

Många har tydligen råkat ut för detta - jag tror inte det är medvetet fusk, utan snarare en brist i system och kvalite. Vid kontakt med Amex har de bekräftat att det även förekommit att den ena parten i en värvning fått poäng, men inte den andra.

Jag väntar på poäng som jag borde fått redan i december.

jag har värvat 2 vänner sista 6mån och de poäng har kommit per automatik, senaste för 3 v sedan

Värvade en vän som fick sitt kort förra veckan.

Hur lång tid brukar det ta innan poäng dyker upp?
Måste han spendera 15 000kr för att aktivera sin bonus innan jag får poäng för värvningen?

Toppen