Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Snabb fråga: Har precis skaffat Amex Eurobounus Premium till mg och sambon, inga problem hittills, men när och hur får jag en inloggning till Eurobonus?

Välkommen hit @KiMeister.

Om du menar till Eurobonus, så skapar du inloggningen själv via SAS hemsida. Finns en länk för att registrera ett konto och koppla det till ett EB-konto bredvid inloggningslänken ojmr.

Välkommen!

Har du fått premium korten så borde du kunna gå in på Amex hemsida och skapa dig ett online konto själv.

Vad det gäller överföring av poäng till ditt SAS Eurobonus konto så sker det per automatik en gång i månaden. Hos SAS skapar du dig en egen inloggning med ditt eurobonusnummer.

Välkommen hit @KiMeister.

Om du menar till Eurobonus, så skapar du inloggningen själv via SAS hemsida. Finns en länk för att registrera ett konto och koppla det till ett EB-konto bredvid inloggningslänken ojmr.

Tack! Måste säga att även om jag precis blivit medlem här, så har jag hunnit läsa en hel del, och herregud vilken kunskap och vad hjälpsamma alla är. Kudos till BC och alla dess medlemmar.

Tillbaka till ämnet: Problemet är att jag kommer till en sida där de som redan är medlemmar i eurobonus, men som saknar onlineprofil (jag...) men jag behöver en säkerhetskod tillsammans med mitt EB-nr.

Tack! Måste säga att även om jag precis blivit medlem här, så har jag hunnit läsa en hel del, och herregud vilken kunskap och vad hjälpsamma alla är. Kudos till BC och alla dess medlemmar.

Tillbaka till ämnet: Problemet är att jag kommer till en sida där de som redan är medlemmar i eurobonus, men som saknar onlineprofil (jag...) men jag behöver en säkerhetskod tillsammans med mitt EB-nr.
Säkerhetskoden kan du beställa via SAS telefonsupport på telefonnummer 0770 727 727.

Jag tänkte prova på Amex premium och såg att det finns en värvningsbonus om 12000 p. Om någon är intresserad, skicka PM (annars gör jag en vanlig ansökan under dagen) :)

Edit: jag har fått några PM nu!

Last edited:
OT (kind of)

Det låg ett nytt SAS American Express Premium kort med ny status i postlådan och väntade när jag kom hem 13/1. Min SAS app uppdaterades till EBG 9/1 (tror jag det var) så de måste ha tryckt kortet och skickat det på en dag bara. Vilken service!

Toppen