Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Finns ju två länkar, en för aktiviteter pch en med poäng för överföring till eurobonus. Klicka på den, sen ser du det i högerspalten

Det var som fan. Den länken har jag aldrig klickat på eller ens noterat att den var klickbar! Men bra, då vet jag. Får dra på spenderbyxorna lite mer men ser ju ut som att jag kommer få en voucher i år iaf! :D Tusen tack för hjälpen!

Du menar att du ser din spend via den länken? "Högerspalten" har inte fungerat/dykt upp för mig sedan i mars.
Bara felmeddelande "Välkommen till Membership Rewards webbplatas. Vi uppdaterar för tillfället Membership Rewards sidorna. Vänligen återkom senare."
Hur svårt kan det vara för ett multinationellt företag att styra upp en enkel fråga till en databas?

Du menar att du ser din spend via den länken? "Högerspalten" har inte fungerat/dykt upp för mig sedan i mars.
Bara felmeddelande "Välkommen till Membership Rewards webbplatas. Vi uppdaterar för tillfället Membership Rewards sidorna. Vänligen återkom senare."
Hur svårt kan det vara för ett multinationellt företag att styra upp en enkel fråga till en databas?
Om du använder länken på förstasidan så brukar den funka andra gången

Vilken är första sidan ni hänvisar till? Menar ni översiktssidan med alla AMEX kort?
Alltid felmeddelande, provat med Win10 IE + Chrome och OSX Safari + Firefox + Chrome, även efter flera försök.

Toppen