Senaste nytt

SAS eller SWISS Business (Longhaul)

Så självklart är det någon som print ska sitta brevid...
Finns massa lediga platser men ändå ska något sätta sig brevid. Speciellt i dessa tider.
Får kolla om platserna längre bak har fot utrymme. Har lagom lust att ha en granne...

Klarte å få siste tronsete ved innsjekk for en uke siden på SFO-ZRH. Og må innrømme jeg var litt skuffet. Fotbrønnen føltes altfor trang ut, og seteplasseringen gjorde at det føltes lite privat i forhold til de to setene foran. Jeg velger SK vs LX alle dager i uka. Eneste som var bedre var at serveringen kom raskere i gang og utvalget av filmer.
Så hadde purser ikke helt dagen, han gav meg en liten dusj da han skulle åpne champagneflaska :p

Ha ha, nej det var nog att jag har åkt mycket mer med A330-300 :)

Visa bifogad bild 125697

D på udda och G på jämna tal. Ganska öppet för benen om jag minns rätt. Jag sover på högersidan så jag gillar t.ex. 8D så jag sover in mot väggen och inte mot gången. Samma sätt så skulle jag välja 9A på en dags flight men 8K på natten. Samma om jag åker First. Då väljer jag 1A eller 2A på dagsresor och 1K eller 2K på nattflighter.
Menar du före rad 14? Fast då är det platsen som är längst bort från gången du menar är bäst? Eller missförstår jag :)

Hur är det med benutrymmet på rad 6, dvs om man kan stå ut med att man är så nära galley och toaletterna?

Toppen