Senaste nytt

SAS Elite bagageservice?

Pratade precis med kundtjänst som gav mig ett (polskt) telefonnummer som skulle gå till en service för elitkunder. Är det någon som känner till denna tjänst.

De ska öppna imorgon bitti klockan 7 men ringde ändå dit nu för att kolla nummer, får meddelandet att deras telefonlinjer är avslutade men att man kan maila SAS..

Är detta båg eller finns det något sånt här och i sådana fall hur ska man komma i kontakt med dessa?

Pratade precis med kundtjänst som gav mig ett (polskt) telefonnummer som skulle gå till en service för elitkunder. Är det någon som känner till denna tjänst.

De ska öppna imorgon bitti klockan 7 men ringde ändå dit nu för att kolla nummer, får meddelandet att deras telefonlinjer är avslutade men att man kan maila SAS..

Är detta båg eller finns det något sånt här och i sådana fall hur ska man komma i kontakt med dessa?

Numret är inte aktivt längre.
Jag kan skicka ett PM med kontaktuppgifter.

Dottern har precis landat i Kiruna, från CPH med mellanlandning på Arlanda. Bagaget kom inte men jag tänker att det finns en chans till med sista flyget ikväll till Kiruna, vet bara inte hur man ska få saker att röra sig.

Hon anmälde såklart på flygplatsen men de verkade lite loja, sa att hon skulle få besked via mobilen men där har inte kommit något.

Jag checkar oftast in baggage. När det är borta i Norden eller Eu så funkar det ofta bra. Kommer med taxi så snart de kan till angiven adress.

Nu kanske det är panik med klätterresa, bröllop eller vidareresa imorgon och då förstår jag paniken. Annars så finns det hygienartiklar tillgängligt på hotell för att klara en natt även i Kiruna för oddsen för att det inte kommit fram innan lunch imorgon är väldigt små bara det går flyg.

Toppen