Senaste nytt

SAS Electronic Bag Tag Trial

Kul att de erbjuder 10 personer detta och minst 2 är från BC :)
Ni får väl bestämma ett möte någonstans på vägen med era väskor/taggar så ni kan diskutera detta :)

Haha, de behöver inte lägga någon tid på uppföljning, bara att sammanställa denna tråden sedan. Jag är förvånad att de valde mig, jag kryssade bara i 3-5 resor under perioden, trodde de ville ha folk som reser mer SAS.

• Gilla
Reactions: JSQ
Haha, de behöver inte lägga någon tid på uppföljning, bara att sammanställa denna tråden sedan. Jag är förvånad att de valde mig, jag kryssade bara i 3-5 resor under perioden, trodde de ville ha folk som reser mer SAS.
Har du lämnat för Air France, den bättre sidan?

Jag lovar att jag var snabbast på att svara, det kan jag kanske fått någon pluspoäng för, men också jag kryssade i 3-5 resor under perioden.

Åhej och hå, slit och släp. För er skull, mina herrar, för er skull så gör jag nu den stora uppoffringen och reser med incheckat bagage resten av sommaren. Jag blev utvald till att få delta i testet och har nu fått mitt introduktionsmöte inbokat senare i veckan. Kom ihåg att jag gör det här enbart för er skull och på förfrågan!
Bra att du tar en för ”herrarna”, hoppas att vi har någon som kan ta en för damerna också.

Toppen