Tack. Ringde upp SAS o fick koderna direkt.AtleFlyg skrev:DirektKlicka för att utvidga...
Jag lyckades med samma sak, de gick tydligen ut för 2 veckor sedanBryant skrev:Jag tog biobiljetter. Jag lyckades aldrig använde dem.Klicka för att utvidga...
Beställde biobiljetter idag, mailet kom inom någon minutSven skrev:Hur snabbt brukar mailet komma? Beställde för några veckor sedan. Kanske fastnat i spamfiltret.Klicka för att utvidga...
Kan säkert va något tekniskt fel på sidan. Jag kan inte ens logga in på den.Jonas H skrev:Verkar ha varit en strykande åtgång på kaffemaskiner, igår fanns det obegränsat men idag är de borta. Man får hoppas att det blir någon uppdatering innan sista april för utbudet för närvarande är mer än lovligt tunt (IMHO).Klicka för att utvidga...
Jonas H skrev:Verkar ha varit en strykande åtgång på kaffemaskiner, igår fanns det obegränsat men idag är de borta. Man får hoppas att det blir någon uppdatering innan sista april för utbudet för närvarande är mer än lovligt tunt (IMHO).Klicka för att utvidga...
nih23 skrev:"kinkykitet" kom för någon timme sedan, men det känns faktiskt ganska tråkigt.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Fick också mitt läder kit idag....ser just nu ingen mening med det.....Jag tror jag kan ta med det till nästa BC-träff och skänka bort det...Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Nu när jag har sett det i verkligheten så tycker jag också att taggens fästband är förtjock. Jämförde lite med med de andra på och jag gillar mer och mer SAS Crew tagg. Adressbrickan ärVisa bifogad bild 36092Visa bifogad bild 36093Visa bifogad bild 36093instucken i taggen och är fast hållen med någon fjädrande sak.Klicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Instämmer med alla andra, tog 10 SEK att inse att taggen inte bara är för klumpig och helt oanvändbar utan även ful och "billig"Allt åkte ner i fodralet igen och hannar på vindenKlicka för att utvidga...
joemume skrev:Visa bifogad bild 36347Visa bifogad bild 36348Ja, mitt kom också igår. Tycker faktiskt det känns som bra kvalitet, rakt igenom!Klicka för att utvidga...
Bara 23 på Färöarna kvar nu! Jag vart sugen på den också, men sen när jag såg att man flög Economy och att hotellet kostade 959SEK för perioden per natt kändes de inte värt att sätta sprätt på 180k poäng. Flyger nog hellre F.Canadien skrev:"Exklusiva" resor nu i Diamondshoppen. 180k points för 2 pers flyg + 2 nätter helpension Färöarna / Irland. 25 platser finns.Klicka för att utvidga...
Färöarna lät lite intressant faktisktCanadien skrev:"Exklusiva" resor nu i Diamondshoppen. 180k points för 2 pers flyg + 2 nätter helpension Färöarna / Irland. 25 platser finns.Klicka för att utvidga...
Enligt hemsidan (DKK)Canadien skrev:Vad tar hotellet för 8-rättersmiddagen?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Vad tar hotellet för 8-rättersmiddagen?Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Enligt hemsidan (DKK)Kostnaður: Mátskrá 1.085 kr.Vínskrá 985 kr.Djúskrá 485 kr.KOKSKlicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Flyg i ekonomi kostar ca 2400 kr tur och retur per person, och om hotellet ligger på runt tusenlappen och restaurangnotan inte heller är särskilt dyrt så blir det inte mycket pang för pengarna. Säkert tillkommer kostnad för vin till middagen etc. Även om jag tar i så jag spricker för busspriser, stadsguidningen mm så är det en bedrövligt dålig deal.Klicka för att utvidga...