LarsCph
Medlem
Blev debiterad årsavgift 31/1 á 1855kr. Idag blev jag krediterad 200kr för densamma
Hm - jag blev debiterad 31/1 1855, men ingen kreditering i dag. Vet du varför du har fått 200 kr tillbaka?
Blev debiterad årsavgift 31/1 á 1855kr. Idag blev jag krediterad 200kr för densamma
Inte en aning. Blev ganska förvånad!Hm - jag blev debiterad 31/1 1855, men ingen kreditering i dag. Vet du varför du har fått 200 kr tillbaka?
Har du uppgraderat kortet? Då kan det vara en återbetalning på förra kortets årsavgift.Idag såg jag ytterligare en kreditering på årsavgiften. Fortfarande oklart varför. Men nu har jag krediterats sammanlagt 560kr. 1855-360=1495 är den gamla årsavgiften så där finns viss logik. Men ytterligare 200kr förstår jag inte.Visa bifogad bild 139127
Visserligen men det var i januari-22Har du uppgraderat kortet? Då kan det vara en återbetalning på förra kortets årsavgift.
Idag såg jag ytterligare en kreditering på årsavgiften. Fortfarande oklart varför. Men nu har jag krediterats sammanlagt 560kr. 1855-360=1495 är den gamla årsavgiften så där finns viss logik. Men ytterligare 200kr förstår jag inte.Visa bifogad bild 139127
Funderar på hur SEB kommer att hantera återbetalningar på kortet och statuspoäng. Säg att jag köper en resa för 10 000 kr på SAS.se under poängkampanj i feb. Extrapoäng och statuspoäng får jag i mars. Säg att SAS ställer i maj in resan och jag väljer återbetalning. Kommer det då generera ett minus i poäng och borttag av statuspoäng på mitt EB-konto i juni?
Vill ju ha allt klart innan man ger sig in i nåt sånt här och riskerar sin EBG...