Den kan jag förstå, men bara om man kommer att återuppta resandet.Rest en hel del förr men barn och covid förändrade bilden lite. Inne på 7e LTG-året nu, surt att tappa sin streak.
Den kan jag förstå, men bara om man kommer att återuppta resandet.Rest en hel del förr men barn och covid förändrade bilden lite. Inne på 7e LTG-året nu, surt att tappa sin streak.
Skulle anta att många faktiskt flyger en del, eventuellt inte helt allianstroget. Därtill finns det nog många som jag här också, som trots 8-10 legs i månaden med SAS/Star Alliance kämpar för att hålla en status.Det gäller säkert för de som faktiskt flyger men gäller det för det här forumets medlemmar?
Handen på hjärtat: hur många här har 45 flyg ombord på SAS på ett år? Statuspoäng via kreditkort har varit en bakväg för folk här att känna sig som VIP på sina fåtaliga turer någonstans.
Har ingen nytta av EBD alls, så ingen risk. Det enda som kan sabba är väl om EBG inte längre räknas som *A Gold.Ser fram emot att bli LTG nästa år och sen säga upp alla kreditkort
Det är vi fler som sagt innan Diamantdrömmarna slagit in.![]()
Det framgår implicit av mejlet från SEB. Exemplet som SEB ger är att om man tjänat in 4800 extrapoäng på en månad så får man 1200 statuspoäng.Har det någonstans faktiskt bekräftats att du kan tjäna in mer än 12000 poäng per år eller är det önsketänkande?
Har precis skickat den frågan till kundtjänst.Någon som fått klarhet i om man tjänar 50% under februari och mars eller februari, mars OCH april? Dvs är det 2 eller 3 månader dom kör 50%, tycker det är otydligt.
Någon som fått klarhet i om man tjänar 50% under februari och mars eller februari, mars OCH april? Dvs är det 2 eller 3 månader dom kör 50%, tycker det är otydligt.