Delayed
Medlem
Känns mest som en mardröm i mina ögon... Men det klart, får jag tillräckligt med poäng så kan jag väl ställa upp.Ny SAS dream, heldag Louis Vuitton.
Känns mest som en mardröm i mina ögon... Men det klart, får jag tillräckligt med poäng så kan jag väl ställa upp.Ny SAS dream, heldag Louis Vuitton.
Det är bara att shoppa på med amex så får du poängen ;DKänns mest som en mardröm i mina
ögon... Men det klart, får jag tillräckligt med poäng så kan jag väl ställa upp.![]()
Det här ser riktigt kul ut.
Absolut dessutom så är det ju bästa sättet att tjäna 60.000 baspoäng på om man behöver lite sådana för diamondDet här ser riktigt kul ut.
Dubbla poäng brukar väl bli extrapoäng och inte bas, eller?Absolut dessutom så är det ju bästa sättet att tjäna 60.000 baspoäng på om man behöver lite sådana för diamond
D v s när de skriver "extra and basic points" så betyder det att man får 30k bas plus 30k extra.Dubbla poäng brukar väl bli extrapoäng och inte bas, eller?
Absolut dessutom så är det ju bästa sättet att tjäna 60.000 baspoäng på om man behöver lite sådana för diamond
De får väl faktisk boka den i riktig businessklassBokas man som business och inte som business saver?
Egentligen blir det ju isf 30000 bas och 30000 extra men man betalar ju 30000 p oxå för eventet (plus 57k) så det blir ju 30000 bas man går netto på. Plus poängen för 57000 sek.