Senaste nytt

SAS drar tillbaka redan tryckta Scandinavian Traveller (Nr2)

AABack2ARN

Medlem
Var det inte i någon annan tråd som en av kommentarerna/förslagen till SAS var "att sluta skylla ifrån sig". Använder de sig av JetTime för produktion är det ok så länge jag som kund inte påverkas (negativt). Outsourcar de produktionen av tidningen så är det ok så länge kunden inte drabbas. SAS måste lära sig att outsourcing enbart fungerar under förutsättning att man tar sitt ansvar gentemot slutkund...
 

Jonas C

Medlem
Känns som att SAS har försatt sig i den sämsta tänkbara positionen när huvuden sprängs åt både höger och vänster, av att döma från inläggen på deras Facebook sida.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu har ju inte Per Svensson en speciell vänsterprofil men i Norge som har enorma problem med främlingsfientlighet framstår han ju såklart som besvärande för vissa.

Men.... Dessa men... Men men men ;) Media i Sverige överlag är väl så långt ut till vänster att man nästan blir rädd att det saknas motvikt.
 

Trox

Medlem
Nu riskerar jag att trampa i klaveret med besked, men jag kör på ändå, för jag tänker skicka ungefär samma åsikt till SAS inom kort

Jag blev mycket positivt överraskad över artikeln i ombordtidningen. Jag har inga åsikter om sakinnehållet, men att få in en lång artikel om ämnen som faktiskt är läsvärda ser jag som en mycket positiv breddning av utbudet. Annars brukar det bara vara sida upp och sida ner med innehållslösa "researtiklar" som inte intresserar mig alls, men här var något som man skulle kunna ha hittat i en mer seriöst svenskt magasin.

Inte nog med det, det var ju i samma nummer även en längre artikel om politisk instabilitet i Thailand. Återigen, intressant ämne men inget man förväntar sig att läsa om i en ombordtidning. Med risk för att minnas fel har jag även för mig att det var en artikel om oroligheter i Aten.

Så, heja SAS. Fram för mer bredd i ombordtidningen!

Håller med dig helt. Ombordtidningar brukar vara lika urvattnade som gamla disktrasor. Om de har en artikel som sticker ut lite så ser jag det som positivt.

Den artikel det gäller var inte speciellt provokativ heller.
 

flybob

Medlem
Nu finns "directors cut"-versionen av december månads Scandinavian Traveller i SAS-appen...
Även ombord.
1418624067667-1154267678.jpg
 

AABack2ARN

Medlem
Läs numret som ligger på flygplanen nu (januari 2015) om ni vill ha er ett gott skratt. Eller jag vet inte om man i stället borde gråta över bristen på kvalitet. Sista sidan syftar jag på, texten under kartan...
 
Toppen