Asiana hade passat bättre isf.Efter tidigare beslut från SAS får vi hoppas på Korean, om det skulle bli något.
Korean lär inte hända då Stockholm inte direkt är en "stor hub" för Skyteam. Nog för att man kan komma vidare till Amsterdam och Paris som exempel, men krävs som sagt två flighter till de flesta andra ställen i Europa och det brukar inte vara direkt optimalt då de flesta vill komma fram så snabbt som möjligt.Efter tidigare beslut från SAS får vi hoppas på Korean, om det skulle bli något.
Korean lär inte hända då Stockholm inte direkt är en "stor hub" för Skyteam. Nog för att man kan komma vidare till Amsterdam och Paris som exempel, men krävs som sagt två flighter till de flesta andra ställen i Europa och det brukar inte vara direkt optimalt då de flesta vill komma fram så snabbt som möjligt.
Asiana skulle kunna vara möjligt, men tror inte det är realistiskt i dagsläget.
Korean lär inte hända då Stockholm inte direkt är en "stor hub" för Skyteam. Nog för att man kan komma vidare till Amsterdam och Paris som exempel, men krävs som sagt två flighter till de flesta andra ställen i Europa och det brukar inte vara direkt optimalt då de flesta vill komma fram så snabbt som möjligt.
Asiana skulle kunna vara möjligt, men tror inte det är realistiskt i dagsläget.
Skulle gissa på att dessa linjer bär sig bättre, Zürich är ju en stor business destination och mindre priskänsliga resenärer.Fast å andra sidan har de linjer till både Wien och Zürich, ingen av dessa är ju hubbar för Skyteam.
Asiana känns långt borta pga deras ekonomiska problem.
Hur eller hur känns det långt borta att något bolag överhuvudtaget skulle starta denna linje.
De lär inte vara aktuellt i vilket fall, frakten kommer vara av betydande vikt på denna linje. Finns ju en anledning till att Korean kör cargo till Stockholm/Oslo bland annat.Synd att Arlanda - Seoul är precis på målsnöret för vad A321LR klarar...
Seoul står fortfarande på fjärde plats på "unserved routes" från Köpenhamn med 18000 punkt-till-punkt resenärer per år.