Johannes79
Medlem
det hella började med frågan om kortet är cobranded eller inte. enligt agehall och CoVad är det du vill säga? Är det här ett bevis för att du har rätt i din slutsats att Amex SAS kort omfattas av den nya EU-förordningen?
det hella började med frågan om kortet är cobranded eller inte. enligt agehall och CoVad är det du vill säga? Är det här ett bevis för att du har rätt i din slutsats att Amex SAS kort omfattas av den nya EU-förordningen?
Haha, vad vill de med alla breven??
Jag är i exakt samma sits. Har 11 öre till godo, kortet avslutat. Kontoutdrag har skickats varje månad i ett års tid nu.Ingen aning, kommer minst ett månaden. Konto utdrag och annan info där det står att kortet är avslutat..... Mycket informativt...
Tror att det har att göra med att jag hade. 27 öre tillgodo vid avslut.
Undrar vad ett brev kostar för Diners, minst 7-10kr gissar jag?Jag är i exakt samma sits. Har 11 öre till godo, kortet avslutat. Kontoutdrag har skickats varje månad i ett års tid nu.
Mer. När jag jobbade extra på försäkringsbolag under studietiden hade någon där räknat ut att det inte var värt att fakturera summor under 40 kr. Alla småsummor annullerades alternativt lades på nästa faktura.Undrar vad ett brev kostar för Diners, minst 7-10kr gissar jag?