Agö skrev:Ser fram emot en lika fin rapport som förra gången. Detta ska bli särskilt intressant att höra om.Klicka för att utvidga...
Finns en länk i mejlet med inbjudan. Länken tar dig till Diamonds förmånssida. Kolla under events...Elberto skrev:Hur anmäler man sig?Klicka för att utvidga...
Förra året kom ~20% av de som bokat sig på 12-passet. Tror därför att det är förra platser i år, i kombination med en avgift för no-show. Förhoppningsvis är det några som avbokar sig, så save-the-date och håll ögonen öppna.Martin Andersson skrev:Baah, fullbokat redan... Vi får se om det kommer extraplatser, i så fall skall jag försöka boka till 12.Klicka för att utvidga...
Synd, jag trodde du var en rekorderlig kille.Martin Gren skrev:Kan tyvärr inte gå. Är i Washington DC den 24:e. Synd.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Synd, jag trodde du var en rekorderlig kille.Klicka för att utvidga...
Mötet är först den 24:e FEBRUARI...JacobGBG skrev:Några som deltog på mötet som skulle kunna sammanfatta?Klicka för att utvidga...
TasselT skrev:Mötet är först den 24:e FEBRUARI.../ TTKlicka för att utvidga...
DrKlas skrev:Jag har anmält mig till 12-mötet.Klicka för att utvidga...
Elberto skrev:Hur hitta man dit?Jag kommer bara till "Housewarming City Lounge" under "Events"Klicka för att utvidga...