Brukar få dessa sporadiskt, men för mig dök denna endast upp i Diamond portalen under eventDet är faktiskt ganska märkligt, men jag blir aldrig bjuden på dessa. Gjorde ifjol 78 legs LLA-ARN med SAS. Ska kolla skräpkorgen när jag kommer till kontoret på måndag men tidigare har det varit tomt även där. När fick ni inbjudan?
Aha, på så vis. Nu är även jag anmäldBrukar få dessa sporadiskt, men för mig dök denna endast upp i Diamond portalen under event
Blir det diskussion om polarrullens vara eller icke vara månntro? Dvs för plusresenärer och inte bara sälj i Go?Aha, på så vis. Nu är även jag anmäld![]()
Haha, kanske. På senaste tiden har det dock inte varit något problem. Dom hinner säkert hitta på nya tokighetet fram till januari.Blir det diskussion om polarrullens vara eller icke vara månntro? Dvs för plusresenärer och inte bara sälj i Go?
Kan du lyfta fasttrack?Haha, kanske. På senaste tiden har det dock inte varit något problem. Dom hinner säkert hitta på nya tokighetet fram till januari.
Antar att du menar T5? FT på T4 är ju exemplarisk. Det ska vi kunna ordna.Kan du lyfta fasttrack?
Nej, på Kallax.Antar att du menar T5? FT på T4 är ju exemplarisk. Det ska vi kunna ordna.