Fredrik Andersson skrev:Vilken lounge?Är det den i T4 kan jag hålla med men är det den i T5 så är det inte lika illa.Klicka för att utvidga...
T5. Reser inte inrikes. Det är en pinsam lounge om man jämför med andra flygbolags lounger.
Fredrik Andersson skrev:Vilken lounge?Är det den i T4 kan jag hålla med men är det den i T5 så är det inte lika illa.Klicka för att utvidga...
Fedup skrev:T5. Reser inte inrikes. Det är en pinsam lounge om man jämför med andra flygbolags lounger.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:För att introducera ätt nytt ämne:Jag fick precis ett SMS om att en bokning har ändrats för mig. Jag kollar mailet som kommer och tycker att man idag, 2014, bode kunna göra detta mail lite användarvänligt. Nu kommer en ny itinerary bara. Pang, du har 10 dagar på dig att opponera.Varför kan man inte skicka med info om vad skillnaden är mot min originalbokning? Visst kan jag leta upp den etc, men varför inte bara highlighta skillnaden?Klicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Finn ett fel...Visa bifogad bild 23773Klicka för att utvidga...
SK 1424 skall vara den 8 marsStorsteffe skrev:Finn ett fel...Visa bifogad bild 23773Klicka för att utvidga...
Senator skrev:United A320 har bara 3 rader i F och du sitter på rad 8?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:SK 1424 skall vara den 8 marsKlicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Ja precis, nu har det varit ett par år sedan jag åkte betald C med SAS delvis pga av den anledning men för mig har det alltid blivit eco på anslutningar. Har då iofs nästan alltid varit med AA eftersom de hade bäst anslutning från Chicago till San Antonio. Har jag otur eller? Det är för övrigt en fullpris C vilket innebär 18k för den delen av resan, åker plus dit. Nu är det en kort flygtid men principen...Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Sen när införde SAS vattenransoner i GO? Då jag inte kan dricka kaffe/the så valde jag vatten till min muffin. När jag bad om påfyllning sa stewarden lite syrligt "man får egentligen bara ett glas vatten", innan han motvilligt fyllde på det. Är detta policy eller bara ett fel från personalens sida. Det förstnämnda skulle inte förvåna mig, så jag säger det igen: Snälla SAS lägg ner dumsnålheten!I övrigt en mycket bekväm förmiddagsflygning till Dublin ombord på SK535.Klicka för att utvidga...