Karlssonskan
Medlem
Hahaha, vilken rolig tråd. Kanske är bäst att jag håller mig till Go/Plus och skippar nästa års resa.
Hahaha, vilken rolig tråd. Kanske är bäst att jag håller mig till Go/Plus och skippar nästa års resa.
Även om det kommer en F&F som har priser till London så är det låg sannolikhet att de gäller för bokning redan nästa vecka.Grattis SAS - ni har verkligen lyckats!
Jag är fast i detta med poäng jagandet. Fast som i snudd på beroende.
(Jagar poäng till min första awardsresa som jag tänkte genomföra i business nästa år.)
Ska åka till London ett par dagar nästa vecka för shopping, relax or what ever. (Ligga i ett badkar och dricka skumpa kanske.)
Tittar på priserna dom tänkta dagarna, hua det var dyrt. (Är styrd på datum) Går till Norrmannen och inser att deras biljetter med bra tider är drygt 1000 billigare. Whoopa, jag bokar direkt.
Ångesten gott folk gjorde att jag 30 minuter senare bokade av denna resa och bestämmer mig för att invänta en ev F&F kampanj på torsdag.
Finns det någon slags behandling för denna åkomma måntro?![]()
Skrattade gott när jag läste din tråd. Velade fram och tillbaka över familjens trip till London i december, men här föll SAS och jag skiter i poängen denna gång. BA var mindre än halvapriset från Göteborg och dessutom direktflyg. Så jag är otrogen SAS denna gång.Grattis SAS - ni har verkligen lyckats!
Jag är fast i detta med poäng jagandet. Fast som i snudd på beroende.
(Jagar poäng till min första awardsresa som jag tänkte genomföra i business nästa år.)
Ska åka till London ett par dagar nästa vecka för shopping, relax or what ever. (Ligga i ett badkar och dricka skumpa kanske.)
Tittar på priserna dom tänkta dagarna, hua det var dyrt. (Är styrd på datum) Går till Norrmannen och inser att deras biljetter med bra tider är drygt 1000 billigare. Whoopa, jag bokar direkt.
Ångesten gott folk gjorde att jag 30 minuter senare bokade av denna resa och bestämmer mig för att invänta en ev F&F kampanj på torsdag.
Finns det någon slags behandling för denna åkomma måntro?![]()
Även om det kommer en F&F som har priser till London så är det låg sannolikhet att de gäller för bokning redan nästa vecka.
”Serveras” som i diamond complimentary? Eller köpe-öl?Jackpot ombord på SK939 där både WPS1 och WPS3 serveras i GO. Låg gömda i vagnen, troligtvis inga andra som dricker dessa så jag hoppas kunna dricka alla.
Visa bifogad bild 79382