Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Det är de små sakerna som gör det. Precis åkt plus till Tokyo (6 i kabinen, man märker av att det är helgdag på onsdag och således inte så många affärsresenärer). Frågade som vanligt om det gick att få Mikkeller-ölen istället för det vanliga blasket. Hon var osäker och jag sa att jag självklart kan betala, bara jag slipper Carlsberg. Hon försvinner och kommer tillbaka med en Wit och en röd Mikkeller. Jag sträcker fram kortet och hon viftar bort det och säger att hon bjuder på ölen.

Jag har nog ovanligt tur, för alla klagar på de danska flygvärdinnorna, men jag tycker de i princip alltid levererar och är trevliga (värre är det med loungepersonalen på Cph).

Fick plats på tidigare avgångar (två gånger) från CPH till ARN förra veckan. Ena gången helt friktionsfritt, andra gången med lite gnäll från personalen i gaten.
Men två tummar upp som helhetsbetyg.

Fick plats på tidigare avgångar (två gånger) från CPH till ARN förra veckan. Ena gången helt friktionsfritt, andra gången med lite gnäll från personalen i gaten.
Men två tummar upp som helhetsbetyg.

Liknande upplevelser på Kastrup och Landvetter sista tiden. En period direkt efter deras IT-systembyte verkade det omöjligt att ändra vid gate. Mycket tacksam för att det fungerar igen för de gånger man åker på oflexibla biljetter.

Sas Costumer Service!! Bra jobbat verkligen, skickade ett mail i torsdagskväll till dom gällande den otrevliga situationen nere på CDG även det i torsdags. Idag på morgonen kom svaret ifrån dom, bara 4 dagar vilket jag tycker är väldigt bra med tanke på att de även varit helg. Bra gjort SAS!

Sas Costumer Service!! Bra jobbat verkligen, skickade ett mail i torsdagskväll till dom gällande den otrevliga situationen nere på CDG även det i torsdags. Idag på morgonen kom svaret ifrån dom, bara 4 dagar vilket jag tycker är väldigt bra med tanke på att de även varit helg. Bra gjort SAS!

Jag väntar fortfarande på svar på mail skickat 2015-01-29, man kan undra vilken kö jag hamnade i...

Toppen