Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Maxxan

Medlem
Jag såg precis att SAS har en digital scratch map i appen där man kan lista alla länder man besökt eller vill besöka. Ungefär som appen Been men synkat med ens SAS-resor. Superkul! Är den ny eller har jag bara missat den?

Ser även att de inte listat Vatikanen. Det är ju ändå en av Europas sex mikrostater! Jag är ett land kort nu jämfört med i Been. Vem på SAS kan man prata med om app-kartan? De får gärna lägga till Macao också eftersom jag snart ska dit.
 

intuition

Medlem
Hittade den för ett tag sedan.
Problemet med all sådan statistik som appen har, är att de inte lyckats synka alla resor. Jag har haft EB konto i över 20 år, men appen har ingen info om resor före maj 2021. Så jag ska sitta ock klicka i länder jag rest med SAS till under 18 år för att komma till en korrekt nulägeskarta. Så kartan är kul men värdelös för mig
 

hco

Medlem
Ser även att de inte listat Vatikanen. Det är ju ändå en av Europas sex mikrostater! Jag är ett land kort nu jämfört med i Been. Vem på SAS kan man prata med om app-kartan? De får gärna lägga till Macao också eftersom jag snart ska dit.
Enig, saknar också Vatikanstaten och Macau. Samt San Marino!
 
Jag har flygit SAS till Hong Kong flera gånger men bara fastlands-Kina var markerat på min karta, där har jag visserligen bytt flyg men inte "varit", så jag ändrade manuellt. Passade på att lägga till Macau också, förväntar mig inte att SAS ska veta att jag varit där.
 
Toppen