Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Traveller

Medlem
Hon är härlig... Har åkt med henne några gånger och hon sjunger inte bara då hon själv vill utan även om man ber henne.. vilket jag gjort..
 

TjudöBoy

Medlem
Tycker själv att SAS för det mesta e duktiga/tillmötesgående.

Bokade en EB bonus resa åt mej å frun i Eco xtra HEL-ARN-CPH-HEL då d va special priser för några veckor sedan. När jag härom dan kollade upp resan på Check My Tripp upptäckte jag till min "förskräckelse" ;) att HEL-ARN endast var i Eco!?

I fredgas ringde jag upp supporten å pratade med en trevkig kille som rättade till detta på 10 min, en eloge för SAS supporten tycker jag med tanke på att resan var "gratis"...
 

twiggs

Medlem
Bokade en EB bonus resa åt mej å frun i Eco xtra HEL-ARN-CPH-HEL då d va special priser för några veckor sedan. När jag härom dan kollade upp resan på Check My Tripp upptäckte jag till min "förskräckelse" ;) att HEL-ARN endast var i Eco!?

I fredgas ringde jag upp supporten å pratade med en trevkig kille som rättade till detta på 10 min, en eloge för SAS supporten tycker jag med tanke på att resan var "gratis"...

Fast det där måste ju ha varit ett fel från SAS sida från första början, bokar man Extra så ska man givetvis också sitta på Extra. Att inte fixa det där hade varit ett självklart reklamationsärende!
 
jag är beredd att hålla med, dom gör massor för att hjälpa till..dock så gället detta inte alltid folket på CHP som jag anser skulle behövt byta jobb för lääänge sen.

Dock så är man dålig på att berömma med jag ger en eloge till damerna på loungen på arn för hjälpen att fixa in mig på C på sas kärran mot chicago i fredags då jag inte bokat C som planerat men det löste sig.
 

Senator

Moderator
jag är beredd att hålla med, dom gör massor för att hjälpa till..dock så gället detta inte alltid folket på CHP som jag anser skulle behövt byta jobb för lääänge sen.

Dock så är man dålig på att berömma med jag ger en eloge till damerna på loungen på arn för hjälpen att fixa in mig på C på sas kärran mot chicago i fredags då jag inte bokat C som planerat men det löste sig.

För mig är "tjejerna" i loungen på ARN SAS bästa ambassadörer. När man på något konstigt (spara pengar) sätt valde ha cateringbolag som skulle slussa passagerare in på ARN under nästan 3 år, var servicen obefintlig. Konstig nog var detta enbart på ARN och inte i OSL eller CPH. Jag välkomnade tjejerna tillbaka med en kram.

Dom har fixat saker åt mig i alla år när det har gått åt skogen; även fixat som med TorbjornMieden uppgraderingar.
 

agehall

Medlem
Japp, de som jobbar i loungen på ARN ska helt klart ha beröm. De är alltid trevliga och hjälpsamma!
 

Traveller

Medlem
Loungen på Arlanda... Där saknar jag Ewa Sjögren.. .En frisk fläkt som alltid gav en varm kram då man kom. Numera är hon mest i incheckingen, visserligen som ännu som en frisk fläkt men jag skulle uppskatta att se henne i loungen igen...
 

Silferlood

Medlem
Jag tycker SAS har leverat kanon sista tiden och nu med 100% intjäning på alla Economy så har de fått mina 1:a röster på Freddie Awards, tycker de är värda det. Dessutom, de satsar mer på EB nu och enligt min erfarenhet är att vinner man priser så får man mer fokus/investering, så rösta på eurobonus :p. Det vinner VI på! The Freddie Awards 2012 Ballot
 
Toppen