Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det var otroligt länge sedan jag drack kaffe ur muggen i lådan. Jag får alltid separat SAS-målad pappmugg och ja, serverad från vagnen.
Muggen i lådan är ju numera också en SAS-målad pappmugg har jag för mig. Ändrades ju när de satte in kuben till frukost :)

Muggen i lådan är ju numera också en SAS-målad pappmugg har jag för mig. Ändrades ju när de satte in kuben till frukost :)
När satte de in kuben till frukost? Senast förra veckan fick jag vanligs lådan.

Eller skiljer det sig också på olika rutter? Bara flugit intra scand på frukost flygningar på ett tag..

Den har jag inte sett till. Hade den gamla i hårdplast och med oanvändbart handtag för någon vecka sedan.

På kortlinjerna? Spännande isf! Mig veterligen ska det bara vara pappmuggen

När satte de in kuben till frukost? Senast förra veckan fick jag vanligs lådan.

Eller skiljer det sig också på olika rutter? Bara flugit intra scand på frukost flygningar på ett tag..

Kuben till frukost var ett tag när kuben lanserades, 2017 va? Sedan byttes det tillbaka. Så inte alls kub till frukost längre :)

Servicekonceptet säger att det är kaffe/te som ska serveras och att ingen vagn ska ut i plus under frukostflygningar. Dock ska en Plus-passagerare få det som de önskar. Men man ska inte aktivt erbjuda något annat.

Skicka ett mail till SAS.

Försökte hitta en mailadress utan att lyckas. Var mailar jag den här sortens feedback?

Toppen