Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Fick det här uppmuntrande mailet från SAS nyss:
upload_2018-6-11_15-42-11.png

Jag undrar bara varför jag ska ha koll på vädret och hur jag tar mig från flygplatsen, eftersom jag bara har 45 minuters transfer i Oslo på väg mot Stockholm...

Spelar ingen roll - det är bara Tallinn som får röra 2-4-1-bokningar om inga väldigt speciella undantag råder. Eller finns det någon annan "AmEx-rabatt" du använt?
Nu har du väl ändå rört till det...?

Tallinn behöver du inte blanda in om det inte gäller resor inom övriga Star Alliance. Finns t ex info på Frågor och svar om Amex | SAS :

3. Hur kan jag boka mitt American Express-erbjudande och vad är öppettiderna?
Du kan boka ditt American Express-erbjudande online för flygningar som utförs av SAS.
Ring oss för att boka hos Star Alliance-partner:
Svenska medlemmar: 018 480 9167 (mån–fre 09.00–17.00 svensk tid).

När sas.se sen krånglade för mig så ringde jag självklart till SAS svenska kundtjänst och fick precis den hjälpen jag behövde (på 2:a försöket då...).

Innebär det att man inte kan recline om man sitter på rad 1? Har plats 1A+F bokat ARN-WAW (just i fallet ovan fanns inte ens 1F). Jag har aldrig flugit med CRJ. :rolleyes:

Det ska inte vara något problem, och det är absolut ingen nödutgång mellan rad 1 och 2. Däremot är det trängre för benen på rad 1 i "nya" CRJ900 mot för vad det var med SAS "gamla" CRJ900.

Toppen