Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Måste vara fel på mitt Guldkort då.
Det låter i så fall inte orimligt - ring och prata med dem! ;-)

Jag ringde tre gånger idag, 1-2 minuters väntetid alla tre gångerna efter att jag tryckt in mitt EBG nummer. En av agenterna tog sig till och med tid att berätta roliga historier om andra kunders händelser, problem och lösningar. Han gjorde sig verkligen ingen brådska och såg nog till att uppehålla telefonkön ytterligare lite till. Kändes supertrevligt och verkligen kundfokuserat för min del. Jag fick, igen, helt suverän personlig service!

SAS - Det Här Gjorde Ni Väldigt Bra !!!
 
Har för länge sedan bokat flyg ToR ARN-NCE i plus för mig, min fru och dotter på 4 år. Hade seatat oss tillsammans såklart men igår när jag gick in och kollade hade de kastat runt oss på olika platser i kabinen. Ringde SAS och de säger att det skett ett byte av plan så vi fick nya platser. Jag sa att det är oacceptabelt att sätta vår 4 åring ensam med främlingar och att de borde iaf försöka hålla ihop en förälder med barnet eller de under samma bokning. De säger att de inte kan göra något. Jag frågar om de finns platser tillsammans i Go ist. Det fanns det men då ska de ha 600 kr i ändringsavgift för vi hade Plus saver. Helt sjuk behandling när man har köpt plus samt har guldkort och de är dem som bytt plan. Jag hoppas och tror nu att det är snälla passagerare på planet som kan tänka sig att byta platser så vi kan sitta ihop.
 
Har för länge sedan bokat flyg ToR ARN-NCE i plus för mig, min fru och dotter på 4 år. Hade seatat oss tillsammans såklart men igår när jag gick in och kollade hade de kastat runt oss på olika platser i kabinen. Ringde SAS och de säger att det skett ett byte av plan så vi fick nya platser. Jag sa att det är oacceptabelt att sätta vår 4 åring ensam med främlingar och att de borde iaf försöka hålla ihop en förälder med barnet eller de under samma bokning. De säger att de inte kan göra något. Jag frågar om de finns platser tillsammans i Go ist. Det fanns det men då ska de ha 600 kr i ändringsavgift för vi hade Plus saver. Helt sjuk behandling när man har köpt plus samt har guldkort och de är dem som bytt plan. Jag hoppas och tror nu att det är snälla passagerare på planet som kan tänka sig att byta platser så vi kan sitta ihop.

Öhh...ska de ha 600kr för att byta platser på flighten? Om du är Guld kan du väl göra det själv, utan kostnad? Eller är det nått jag inte fattar (antagligen mest troligt)
 
Öhh...ska de ha 600kr för att byta platser på flighten? Om du är Guld kan du väl göra det själv, utan kostnad? Eller är det nått jag inte fattar (antagligen mest troligt)
Ja, alltså det var fullt i Plus så kunde inte få sitta tillsammans så alternativet var att byta klass till Go men då är det biljettbyte så måste betala för det.
 
Har för länge sedan bokat flyg ToR ARN-NCE i plus för mig, min fru och dotter på 4 år. Hade seatat oss tillsammans såklart men igår när jag gick in och kollade hade de kastat runt oss på olika platser i kabinen. Ringde SAS och de säger att det skett ett byte av plan så vi fick nya platser. Jag sa att det är oacceptabelt att sätta vår 4 åring ensam med främlingar och att de borde iaf försöka hålla ihop en förälder med barnet eller de under samma bokning. De säger att de inte kan göra något. Jag frågar om de finns platser tillsammans i Go ist. Det fanns det men då ska de ha 600 kr i ändringsavgift för vi hade Plus saver. Helt sjuk behandling när man har köpt plus samt har guldkort och de är dem som bytt plan. Jag hoppas och tror nu att det är snälla passagerare på planet som kan tänka sig att byta platser så vi kan sitta ihop.
Det där är ju horribelt dåligt att de inte seatar hela bokningen tillsammans.
Ta det vid checkin på flygplatsen och se vad de kan göra. Funkar inte det hör i loungen, om inte det heller fungerar så kan ni prata med gate och till sist även ombord.
Är övertygad om att det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt för er, folk ombord har förhoppningsvis förståelse och byter frivilligt.
 
Det där är ju horribelt dåligt att de inte seatar hela bokningen tillsammans.
Ta det vid checkin på flygplatsen och se vad de kan göra. Funkar inte det hör i loungen, om inte det heller fungerar så kan ni prata med gate och till sist även ombord.
Är övertygad om att det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt för er, folk ombord har förhoppningsvis förståelse och byter frivilligt.

Japp, tror att det löser sig med lite analog diskussion. Dock är det hemresan från Nice och där har de ingen SAS lounge och servicenivån på den lokala personalen brukar vara sisådär :)
 
Toppen