J
Jonas C
Guest
Trist att SAS höjde priserna för ungdomsbiljetterna ganska rejält. Nu finns det inte så mycket incitament att flyga SAS i Europa, såvida man inte måste.
De höjde TP priset med 15-20% också...riktig surtJonas C skrev:Trist att SAS höjde priserna för ungdomsbiljetterna ganska rejält. Nu finns det inte så mycket incitament att flyga SAS i Europa, såvida man inte måste.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Trist att SAS höjde priserna för ungdomsbiljetterna ganska rejält. Nu finns det inte så mycket incitament att flyga SAS i Europa, såvida man inte måste.Klicka för att utvidga...
Det må være justering for valutakursen. Priserne på SAS.dk i DKK er præcis som for 1 måned siden.Christian Sternudd skrev:De höjde TP priset med 15-20% också...riktig surtKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag misstänker att du undanhåller viktig information.För hur många personer avser summan 37.000 SEK för resa inom Europa i SAS Plus?Det finns inte en chans att det är för en person.och vill du klaga på SAS så finns det en redan välarbetad tråd om detta så du inte behöver att starta en ny.http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-det-här-gjorde-ni-inte-så-bra.6002/Klicka för att utvidga...
Hur kan detta var givet? Det är Aftonbladet-/Expressentricket.Gittan99 skrev:Resa för 8 personer =) missade detaljen. Tänkte att det var givet, sorry.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Tråden "Inte konstigt att ekonomin är dålig när kunderna går i sista hand !" er flyttet hertil/modKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Hur kan detta var givet? Det är Aftonbladet-/Expressentricket.44.000 SEK är inga dyra biljetter om det var för t ex 44 personer.Till saken tycker jag också det är dåligt hanterat av kundtjänsten.Däremot kan man inte kräva servicearvoden borttagna så länge webbsidan fungerar.Du avbröt bokning under processen och du fick dyrare biljettpris när du försökte boka nytt. Det är inte så att webbsidan var nere.Klicka för att utvidga...
Valutakursen? Att Svenska kronan försvagats med 15-20%? :SChristian R skrev:Det må være justering for valutakursen. Priserne på SAS.dk i DKK er præcis som for 1 måned siden.Klicka för att utvidga...
Gittan99 skrev:Jag är med på detta..MEN det som gör mig irriterad är att kvinnan lovade mig att det priset gällde..Klicka för att utvidga...
Ikke 20%, men hvis man ser på DKK/USD og SEK/USD er den SEK blevet markant svagere overfor USD end DKK set over de seneste 3-4 måneder.Christian Sternudd skrev:Valutakursen? Att Svenska kronan försvagats med 15-20%? :SKlicka för att utvidga...
DKK är direkt kopplat till euro, som har stärkts mot SEK med 5% senaste 4 månader. Därutöver har USD stärkts markant mot både euro/DKK och SEK.Christian R skrev:Ikke 20%, men hvis man ser på DKK/USD og SEK/USD er den SEK blevet markant svagere overfor USD end DKK set over de seneste 3-4 måneder.Klicka för att utvidga...