Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Selvsagt, har jeg sagt noe annet?

Det være sagt, så vet vi kke hvordan cabin crew opplevde det, kanskje de ikke så at hun var det? Kanskje de ikke fikk det med seg? De mener jo ikke alt vondt, heller :)

Nej du har inte sagt något annat. Jag menar bara att OM det var som Viktor beskriver det att de frågar efter vatten till en gravid kvinna och blir nekade så är det uselt.

Fast track i CPH nekade tillgång till EBS i morse. Påverkade inte mig som ebg, men EBS skall ha tillgång till fast track hela augusti månad. Min fru, EBS, kom igenom igår hur bra som helst.

Fast track i CPH nekade tillgång till EBS i morse. Påverkade inte mig som ebg, men EBS skall ha tillgång till fast track hela augusti månad. Min fru, EBS, kom igenom igår hur bra som helst.
Det är många som har missförstått detta med EBS och Fast track, det gäller bara med resor med SAS.

På SK1045 (Kiruna-Stockholm) häromdagen meddelade pursern på svenska (nåja danska) och engelska att vatten inte är gratis men att man kan köpa en flaska för 20kr. Gratis vatten på glas erbjuds inte sa han på bägge språken.

På SK1045 (Kiruna-Stockholm) häromdagen meddelade pursern på svenska (nåja danska) och engelska att vatten inte är gratis men att man kan köpa en flaska för 20kr. Gratis vatten på glas erbjuds inte sa han på bägge språken.
Patetiskt och under all kritik, rent sorglig dumsnålhet. :(

Och på Arlanda-Helsingfors-Arlanda, i veckan med Blue1, var det inget problem att få vatten på glas isf te eller kaffe...

Inlägg från http://www.businessclass.se/forum/threads/har-sas-slutat-bjuda-på-vatten.14814/page-15#post-237085
Den här tråden har för länge sedan spelat ut sin roll och handlar numera mest om en massa annat än erfarenhet av gratis vatten ombord.

Stänger tråden så startar vi en ny tråd om det kommer några nyheter eller blir några förändringar i frågan.
Det ser inte ut som det inte hjälper med att stänga tråden. Diskussion flyttas bara till en annan tråd.

För att försvara mig lite... Jag hittade faktiskt inte den tråden som uteslutande handlade om vattnet ombord.

Det var dock första gången jag hörde med egna öron om detta med icke-gratis vatten - därav kände jag mig nödgad att skriva det ;)

Toppen