Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Philip G

Medlem
Så kontentan av ovan - Är samtliga Airbus 320neo SAS intra EU inställda? Är i Faro och skall flyga till ARN om 4h. Flygen som är inställda är redan inställda gissar jag? Om någon har mer info tar jag gladeligen emot det för att slippa sitta på den trötta flygplatsen för att sedan åka tillbaka till huset.
 

hco

Medlem

KalleSus

Medlem
Enligt uppgifter på P4 Stockholm så ska det handla om en bortglömd inspektion... Så ingen egentlig händelse som har inträffat.

Påminner om när hela långlinjeflottan fick flygförbud en gång i forntiden på grund av att man missat något liknande.
 

KalleSus

Medlem
Så kontentan av ovan - Är samtliga Airbus 320neo SAS intra EU inställda? Är i Faro och skall flyga till ARN om 4h. Flygen som är inställda är redan inställda gissar jag? Om någon har mer info tar jag gladeligen emot det för att slippa sitta på den trötta flygplatsen för att sedan åka tillbaka till huset.
Du kommer hem.
EI-SIJ ska strax avgå från Arlanda
 

TasselT

Medlem
På twitter/x skriver sas detta:
Screenshot_20240323-193426~2.png
 
Jag gratulerar alla moderatorer, som istället för att vara hårt arbetande volontärer som jag hade trott, tydligen fått ett nytt yrke som (får man anta) synnerligen välavlönade SAS-anställda. Åtminstone enligt en del som inte gillar den specifika modereringen i vissa trådar.
 
Toppen