Fredah
Medlem
Det bästa bemötandet (inkl Diamond recognition) har jag fått från BRA. Så slutsatsen är väl då att det är som vanligt, dvs konsekvent inkonsekvent?Inte haft Connect på ett tag, men för mig är det Braathens besättningar som varit tråkiga. Förr, när de var ett eget bolag var det alltid professionella och trevliga och brann för sitt bolag. Nu, när de flyger för SAS verkar det som att de sparkat alla med erfarenhet. Nu är många i samma unga ålder och samma attityd och ingen verkar egentlige gilla att flyga (för sas?). Det är enormt mycket lunchrums-snack, sist var det ett malande om pauser och tips typ "du vet att du kan begära hotell då" osv innan jag pluggade i lurarna för att slippa höra.
Är det så att SAS kör hårdare med sina insourcing-bolag?
Men med det sagt så har jag också fått varierande mottagande från samtliga och känner igen det du säger. Kanske kan vi enas om att det finns utrymme för förbättring och förhoppningsvis sker någon form av utbildning inför införandet av business class.